• Anonym (69an)

    Kvinnor gillar ni 69an och har ni lätt att komma i den ställningen?

    Skriv gärna vad ni tycker

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor gillar ni 69an och har ni lätt att komma i den ställningen?
  • Anonym (Olika)

    Med tjejer ja, absolut! respektive nja, så där. Med killar nej och nej.

  • j a d e
    Anonym (Olika) skrev 2015-08-29 12:35:04 följande:

    Med tjejer ja, absolut! respektive nja, så där. Med killar nej och nej.


    Men ja, skriver under här.
  • MammAmma

    Rätt likgiltig inför den ställningen, inget jag själv tar initiativ till direkt, finner den opraktisk. Kommer inte av att bli slickad, så nej.

  • Kolibri12

    Ja, jag gillar den. Jag kommer lättast av att bli slickad så det är inte särskilt svårt i 69 heller, men någon enastående avsugning blir det inte i så fall. Uppenbarligen är min simultankapacitet inte den bästa i det läget med jag kompenserar så gärna så

  • Anonym (Ne)

    Jag gilar inte oralsex så nej ingen 69:an för min del

  • Cecese

    Jag gillar den inte. Jag kan njuta men då klarar jag inte av att ge en bra avsugning samtidigt och om jag ger en bra avsugning så kan jag inte njuta. För det mesta klarar jag av att hålla många bollar i luften och göra flera samtidigt men tydligen inte när det kommer till sex

  • Anonym (Näe)

    Håller med cecece ovan. Måste fokusera på mig själv för att njuta och då kan jag inte suga nåt vidare. Och fokuserar jag på det är det inte minsta skönt att bli slickad. Bara obekvämt

Svar på tråden Kvinnor gillar ni 69an och har ni lätt att komma i den ställningen?