• Anonym (Hej)

    Ni som rökt på

    Ni dom har rökt maruijana. Vad tycker ni om känslan?

  • Svar på tråden Ni som rökt på
  • MrsMia

    Jag provad vid kanske 2-3 tillfällen då jag var yngre. Det är inget jag kan rekommendera. Kände det som att tankarna rusade men att jag blev slö i kropp och tal. Avskydde känslan av att förlora kontrollen.

  • Anonym (fd pundare)

    Jodå, rätt soft och avslappnande inom rimliga gränser.
    Dock inte rökt på en massa år, är lite av en missbruksmänniska och har svårt att sätta gränser, därför avstår jag.

  • Anonym (OneLove)

    Känslan är helt underbar. Älskar cannabis sativa. Mer grönt åt folket

  • MammAmma

    Jag blir av med känseln i svalget och ansiktet jämt, så jag pallar inte röka mer. Har gjort det någon gång då och då per år sedan tonåren, men har lagt ner det eftersom det inte passar mig.

  • Anonym (inget)

    Jag tycker inte att det är något särskilt, varken positivt eller negativt.

  • Anonym (Mary Jane)

    Det beror ju helt på vilken strain du röker. Är det en tung indica kan du bli riktigt stenad och få couch lock. Är det en sativa-dominerad å andra sidan kan du bli speedad, aktiv och kreativ. Alltså går det inte att säga att man blir på "ett sätt" av cannabis. Om jag gillar cannabis? Självklart :)

  • Anonym (inget)
    Anonym (Mary Jane) skrev 2015-08-29 17:05:18 följande:

    Det beror ju helt på vilken strain du röker. Är det en tung indica kan du bli riktigt stenad och få couch lock. Är det en sativa-dominerad å andra sidan kan du bli speedad, aktiv och kreativ. Alltså går det inte att säga att man blir på "ett sätt" av cannabis. Om jag gillar cannabis? Självklart :)


    Så stor skillnad är det inte, THC är THC. Det kan man aldrig komma ifrån. Strains är mest något som fjortisar och säljare pratar om.
Svar på tråden Ni som rökt på