• Anonym (Dåligt??)

    Har vi ett dåligt sexliv??

    Killar (och tjejer) har vi ett dåligt sexliv? Beskrivning kommer nedan:

    Vi har varit ett par i 7 år, inga barn. Jag, kvinna, jobbar mån-fre heltid. Är trött när jag kommer hem och orkar aldrig ha sex på vardagarna. Min man jobbar oregelbundet, ibland kvällar, ibland dagtid och ibland helg. Vi brukar ha sex 1 gång på helgen om vi inte har besök lr om jag har mens lr om min man är borta på jobb.

    Vi har i princip alltid sex i sängen och i missionären. Jag blir i princip aldrig kåt utan det stannar alltid vid "lite sugen". Jag får orgasm ibland, men det är inte nödvändigt då jag inte blir kåt. Min man blir kåt tror jag och han kommer något oftare än vad jag gör. Vi har aldrig oralsex (jag gillar det inte) och vi smeker varann därnere i någon minut innan själva samlaget börjar. Samlaget håller på i typ 2-10 min. Det händer även att jag fejkar stön de gånger jag inte tycker att sexet är skönt. Orkar inte ta diskussionen som kommer annars. Han blir ledsen och vill veta varför jag inte tycker det är skönt osv.

    Men skulle ni killar och män lämna ett förhållande om sexlivet såg ut såhär?

  • Svar på tråden Har vi ett dåligt sexliv??
  • Smarthuvud

    Jag skulle inte gilla det, men jag skulle å andra sidan inte lämna ett förhållande av den anledningen heller..

  • Smarthuvud

    Jag tycker dock synd om er bägge, då ingen av er kan få ut så mycket av det. Vad sägs om att köra lite hokus pokus, och prata med din karl om det?

  • liberotutte

    Jag skulle nog ställa mig själv frågan: varför blir jag inte riktigt kåt, och kan ja göra något annorlunda eller ändra på något.

    Vad gör mig riktigt kåt osv ?

    Försök att leva in i det o inte tänka för mycket .

    Älskar du han ? Under sexet , kan du Leva inte IT o tänka på hur mycket du älskar honom .

    Annars kan du ju prata med han vad du verkligen blir riktigt kåt av. För det finns alltid nått . Nån fantasi osv.

    Prata med din man !

    Själv prioterar jag sex högt.

    Vi har inte sex ofta 1 gång i veckan kanske ja skulle vilja 4-5 gånger i veckan men tiden räcker inte till då vi jobbar o har en 3 årig dotter.

    Men sexet är sjukt sexigt då vi lärt oss av varandra vad vi gillar och inte gillar , kan man göra något annat ist för att slicka tex .. A osså vidare !

    Men ,, är Jah inte nöjd med mitt sex efter ider eller diskutioner osv .

    Då skulle jag inte klara att vara tsm med henne.

    Sån är jag , bra sex är så mycket mer än bara sex

    PS lär dig att gilla oralsex och vips så blir förspelet mycket roligare och han kommer därmed ge dig mera!

    Jag är inte jätte förtjust i oralsex heller men (ge och ta)

    Det är ju skönt att bli slickad under ett härligt förspel ?

    Lycka till !!:)

  • Anonym (Dåligt??)

    Tycker synd om? Varför då? Mig behöver du inte tycka synd om jag har inget behov av att få ut mer av sexet. Vad menar du att man ska få ut av sexet?

  • Armageddon

    Jag skulle...

    Det sexliv du beskriver låter helt meningslöst...

  • Anonym (Dåligt??)

    På vilket sätt är det meningslöst?

    Jag har ingen aning om vad som gör mig kåt och jag har aldrig gillat att ge eller få oralsex.

  • Anonym (???)

    Hur ska någon här veta om ni har ett dåligt sexliv?

  • Armageddon
    Anonym (Dåligt??) skrev 2015-08-29 19:31:54 följande:

    På vilket sätt är det meningslöst?

    Jag har ingen aning om vad som gör mig kåt och jag har aldrig gillat att ge eller få oralsex.


    Det verkar väldigt ospontant, jag vill ha ett sexliv där man tar och klämmer på varandra varje dag, där hon kommer in i duschen och suger av en medans ungarna spelar tv-spel.

    Ett sexliv där varje samlag är olikt det förra, och där vi hela tiden upptäcker nya sätt att ge varandra njutning.

    Jag vill att den jag lever med blir så kåt att det rinner ur henne, inte att hon är "lite sugen" ibland och fejkstönar.

    Ena gången har vi lite mjukt sex i skedställning, nästa gång är hon fastbunden i sängen.och jag tar henne hårt analt, nästa gång använder jag bara tunga och fingrar för att ta henne till himmelen.

    Det är ett meningsfullt sexliv för mig. Du verkar ju uppenbarligen nöjd, men du frågade vad andra tycker, och för mig skulle det du beskriver inte ge mig nånting, så jag skulle lämnat och letat upp någon som passar mig sexuellt.

    Men din kille verkar nöjd, även om du lurar honom att de njuter av sexet ibland.
  • Olym

    Sex är en subjektiv upplevelse så det är svårt för oss på en forumtråd att avgöra om det är bra eller inte. Om du vill ha ett ärligt svar så får du fråga din partner vad han tycker. Om ni båda är nöjda så är väl sexlivet bra?

Svar på tråden Har vi ett dåligt sexliv??