• TheBruingbg

    Tjejer som funderat på att medverka i porr?

    Hej

    Jag är en 30 årig Gbg-kille som har vart aktiv i porrbranchen för ett antal år sedan.

    Undrar hur funderingarna nu för tiden går bland svenska kvinnor kring att prova på?

    Hade pengarna i så fall lockat mest eller dem i kombination men spänningen?

    Någon som funderat på att göra det för att klara sig när man är "mellan två jobb"?

    Hoppas på intressanta svar och en bra diskussion i denna tråd

    Ha de;)

  • Svar på tråden Tjejer som funderat på att medverka i porr?
  • Anonym (Disa)

    Spela in en sexfilm med pojkvännen i sovrummet? Absolut, både kul och spännande.

    Spela in en porrfilm i studio med en total främling, som sen hela världen kan se? Aldrig i livet!

  • Anonym (ua-tjej)

    Nej verkligen inte eftersom det finns typ tre som spelar in porr i Sverige och alla tre är äckel. Sen finns det inga pengar i branschen, särskilt inte i Sverige. Att göra det för pengarna är helt idiotiskt, finns betydligt bättre alternativ då.

  • TheBruingbg

    Då är jag nog ett äckel då för jag har vart involverad i svensk porr som sagt

    tja jobba 3 halvdagar o tjärna ca 24 000kr anser jag ok per månad;)

  • Anonym (ua-tjej)
    TheBruingbg skrev 2015-08-30 15:52:29 följande:

    Då är jag nog ett äckel då för jag har vart involverad i svensk porr som sagt

    tja jobba 3 halvdagar o tjärna ca 24 000kr anser jag ok per månad;)


    Du kan väl inte påstå att det är skönt folk i porrbranschen i Sverige? Norrlänning med sin fula hemsida som inte ens vågar ha med sin riktiga röst i filmerna, är han en rolig kille? Alla creeps i stockholm som den där gubben som blev omnämnd som Sveriges värsta hyresvärd? Bra kille?
    Sen menar jag inget illa mot dig men dom där pengarna finns inte idag. Dom som medverkar i filmerna får inte ut i närheten, plus att man bara använder polska och ryska tjejer nu.

    Vill man göra porr idag så är det bara att köpa en kamera och börja filma hemma, lägga upp det på nätet och sälja klippen själv. Porrfilmer och tidningar är dött idag. Ingen köper sånt längre.
  • TheBruingbg

    Hej

    Nej jag säger inte att ALLA är vra

    Nu nämner du bara några få.

    Dem flesta jag jobbat ned,alltså vi framför kameran, har vart bra öppna människors.

    Men visst finns det Idioter precis som i alla brancher

  • TheBruingbg

    Var inte länge sedan jag jobbade med tjejer som fick 8000-12000kr per halvdag

    Men visst tiderna har förändrats

  • Anonym (ua-tjej)
    TheBruingbg skrev 2015-08-30 16:07:45 följande:

    Hej

    Nej jag säger inte att ALLA är vra

    Nu nämner du bara några få.

    Dem flesta jag jobbat ned,alltså vi framför kameran, har vart bra öppna människors.

    Men visst finns det Idioter precis som i alla brancher


    Men det finns ju inga anda producenter i Sverige. Norrlänningen som gör filmer för sin egna sida och står lite vid sidan om. Sen är det EF och MB. Det är liksom toppen. Sen finns det några till men dom är i princip kriminella.

    Kan du nämna en producent i Sverige som är schysst och gör bra filmer?
  • TheBruingbg

    Som jag sa innan så kanske inte producenterna dem som gjort upplevelsen bra utan dem medverkande killarna och tjejerna.

    Jag pular lite på en egen sida för svensk porr pga det du nämner,du är tyvärr inte den första.

    Det satsningen kommer vara 100% på nyskapande modern porr för både killar och tjejer där "main focus" kommer vara att ta väl hand om tjejerna.

    Både finansiellt och sexuellt.

    Sidans huvudmål kommer vara att skapa något bra framför att göra en profit för det känns,precis som du säger,döfött i Sverige:)

    Du verkar insatt;)

    MVH

  • Anonym (Buck)
    TheBruingbg skrev 2015-08-30 15:52:29 följande:

    Då är jag nog ett äckel då för jag har vart involverad i svensk porr som sagt

    tja jobba 3 halvdagar o tjärna ca 24 000kr anser jag ok per månad;)


    Vilken planet lever du på? "jag har vart involverad i svensk porr"... Antingen var det väldigt länge sen, eller så har du läst någonstans, att det är dessa pengar det handlar om, och tror på det!

    Jag, till skillnad mot för dig (fömodligen), har varit inne i branschen sen 1999 och kan utan att få dåligt samvete säga att jag kan branschen utan och innan.

    24tkr för tre halvdagar. Jag vet inte ens hur jag ska bemöta det, och ännu mindre varför jag ens lägger energin på det.
    Det är så långt ifrån verkligheten man kan komma.
    Börja med att dela de där tjugofyra tusen i fem lika stora delar. Då har du dagens ersättning för tre HELdagar, inte halvdagar.

    $200-250 för 10 timmars arbete är "going rate".

    Du baserar ditt antagande förmodligen på sidor där producenter söker modeller, och lockar med $1000 för fyra timmars arbete.
    Det är lockbete, inget annat!

    Det finns de som tjänar betydligt mer än så, men de går att räkna på ena handen, och är något utöver det vanliga.


  • Anonym (anita.bratt)

    Hej är en mogen tjej 66 år. Är med på porrfilm om jag ej är för gammal. Hör gärna av dig

Svar på tråden Tjejer som funderat på att medverka i porr?