• lingonsvenne

    hjälpa

    Hej! Är ny här på sidan. Anledningen till att jag blev medlem var för att jag måste få prata ut mig lite om saker. Därför gjorde jag ett "random" konto, men allt är sant som jag kommer skriva.

    Jag och min flickvän har snart varit tillsammans i 1 år. Vi båda älskar varandra sjukt mycket. Vi har dock varit med om rätt mycket bråk osv.. svartsjuka, småsaker m.m.

    Jag själv tycker att jag inte var så värst svartsjuk i början. Vi gick då i samma klass. Sen innan har hon haft en del killar före mig men kanske inte precis såhär seriöst om ni förstår vad jag menar. Det fanns en annan kille i vår klass (hennes ex) som hon höll på med rätt mycket när vi precis blivit tillsammans. Sprang runt och krama varandra och ta varandras mobiler osv. Jag tyckte det kändes rätt konstigt men försökte att inte bry mig. Ville ju inte verka "på" eller "svartsjuk" precis. Men det fortsatte mer och mer och jag blev allt mer osäker med tiden. Jag tänkte.. vafan.. det är hennes ex, vad håller hon på med egentligen?!
    Jag själv skulle ALDRIG göra något sådant. Lite medkänsla måste man väl endå ha? eller? 
    Tillslut kände jag hur min oro växte och växte. 
    Kan försöka förklara hur en dag kunde se ut.
    Vi kom till skolan. Jag och hon pussade varandra och kramades lite innan lektionerna. Efter lektionen gick hon kanske fram till sitt ex och kramade han och skrattade osv. Sen kom hon tillbaka, kramade mig, gick till sitt ex och kramade han osv. Behöver inte precis gå in på mer detaljer.
    Bara undrar hur ni ser på detta? Jag själv tycker hon behandlat mig illa.. men jag vet inte. Jag kanske bara är väldigt svartsjuk.
    Men som jag sa i början. Jag va inte så värst svartsjuk av mig, men nu efter allt som hänt, detta är då inte den enda saken, så har jag blivit mer och mer svartsjuk. Och jag tycker själv att det precis inte är sååå konstigt. 
    Och ni alla som vet vad "snapchat" är så höll hon även på att snapa väldigt mycket med honom. Även andra killar som haft en "crush" på henne. 
    Glömde nästan att skriva att vi har haft en hel del problem med hennes andra ex också som kallat henne massa saker tillsammans med hans kompisar. Och jag som pojkvän hatar när andra snackar skit om min flickvän och kallar henne för hemska saker. Jag har själv nästan "slagit" ner han för min ilska varit så himla STOOOR! Hänt flera gånger att jag gått fram till dom och snackat och näst intill hotat dom för att få slut på detta. Nu får hon även idiotiska kommentarer på ask och lite "busringningar" om nätterna osv.
    Hon har mått jätte dåligt över det här och gråtit flera flera gånger. Det jag blir så himla förbannad över är att hon ena dagen HATAR dom men sen när man ser dom i skolan så kan hon börja snacka med vissa av dom som dom vore bästa kompisar. Jag har liksom försvarat henne och fått en hel del skit för det jag gjort mot dom osv, men sen visar hon inte sin ilska utan drar den åt sidan och är typ "vänner" med dom :S

    Släng in lite kommentarer vad ni tycker. Jag kanske är den  "konstiga" i vårt förhållande.. jag vet inte.
Svar på tråden hjälpa