• Anonym (kula)

    Plötsligt korta sms?

    Hej!

    Har för en månad sedan träffat en tjej och vi har klickat jättebra, på sms har hon oftast skrivit med hjärtan och puss gubbar och ganska långa sms.

    men nu för ett par dagar sedan upphörde detta helt plötsligt och nu får jag bara dryga as korta sms som typ "jahaja :)" "ahhh" "absolut :)"  "haha"

    Värt att nämna är väl att hon i samband med detta även har slutat med sina tillskottshormoner på grund utav sin sjukdom. kan de ha med detta att göra?
    hon vill ju fortfarande träffas så jag antar att det beror på hormonerna som gör att hon mår dåligt typ men ändå så är detta riktigt jobbigt för mig då jag blir fly förbannad på folk som svarar med korta dryga sms.

    Bör jag ta upp detta med henne och på vilket sett i så fall?
     

  • Svar på tråden Plötsligt korta sms?
  • Påven Johanna

    Vilket underligt problem. Varför skickar du sms till någon vars svar gör dig "fly förbannad"? Hur måste människor svara dig för att du inte ska bli fly förbannad då? Har tanken på att du kan ringa henne slagit dig?

  • annananonym
    Påven Johanna skrev 2015-08-30 15:36:02 följande:

    Vilket underligt problem. Varför skickar du sms till någon vars svar gör dig "fly förbannad"? Hur måste människor svara dig för att du inte ska bli fly förbannad då? Har tanken på att du kan ringa henne slagit dig?


    Ha ha....kan inte annat än hålla med.

    Varför messa öht om hon gör dig förbannad?
  • Anonym (KLAL)

    Ja, jag tycker du bör ta upp det med henne. Säg att du blir asförbannad när folk svarar som hon gör, så kan hon själv välja om hon vill fortsätta träffa dig.

  • Anonym (kula)
    Påven Johanna skrev 2015-08-30 15:36:02 följande:

    Vilket underligt problem. Varför skickar du sms till någon vars svar gör dig "fly förbannad"? Hur måste människor svara dig för att du inte ska bli fly förbannad då? Har tanken på att du kan ringa henne slagit dig?


    För att hon innan har betett sig normalt genom sms kanske?

    Skriver jag följande:
    Ska du med och bada idag?
    är ju ingen höjdare att sitta inne i det här vädret en dag som den här.

    Då kan hon svara:
    Nej, jobbar tyvärr.

    typ exempel på vad man kan skriva för att inte verka som en fullkomlig idiot:
    Åh det hade varit så skönt! men tyvärr så jobbar jag idag men vi kanske kan åka iväg någon annan dag istället.
  • Anonym (KLAL)
    Anonym (kula) skrev 2015-08-30 15:43:43 följande:
    För att hon innan har betett sig normalt genom sms kanske?

    Skriver jag följande:
    Ska du med och bada idag?
    är ju ingen höjdare att sitta inne i det här vädret en dag som den här.

    Då kan hon svara:
    Nej, jobbar tyvärr.

    typ exempel på vad man kan skriva för att inte verka som en fullkomlig idiot:
    Åh det hade varit så skönt! men tyvärr så jobbar jag idag men vi kanske kan åka iväg någon annan dag istället.
    Ja, jobbar man så har man kanske inte tid att vara så social. Bara en tanke som slog mig. 
  • annananonym
    Anonym (kula) skrev 2015-08-30 15:43:43 följande:

    För att hon innan har betett sig normalt genom sms kanske?

    Skriver jag följande:

    Ska du med och bada idag?

    är ju ingen höjdare att sitta inne i det här vädret en dag som den här.

    Då kan hon svara:

    Nej, jobbar tyvärr.

    typ exempel på vad man kan skriva för att inte verka som en fullkomlig idiot:

    Åh det hade varit så skönt! men tyvärr så jobbar jag idag men vi kanske kan åka iväg någon annan dag istället.


    Jag hade svarat det korta svaret. Hade jag velat säga mer än så hade jag ringt upp istället!

    Men jobbar jag är även det ett skäl att svara kortfattat, är ju upptagen då.
  • Anonym (kula)
    Anonym (KLAL) skrev 2015-08-30 15:46:16 följande:
    Ja, jobbar man så har man kanske inte tid att vara så social. Bara en tanke som slog mig. 
    Nej men man kan väl åtminstone svara när man har tid i så fall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Snart går jag fan och sågar ner varenda jävla telefonmast.

    Hur hade det varit om alla skrev på samma sätt? korkade idiotiska meningslösa svar:

    Bada?

    Nej

    Varför?

    Jobbar

    Ok, annan dag?

    Javisst.


  • Påven Johanna
    Anonym (kula) skrev 2015-08-30 15:49:21 följande:
    Nej men man kan väl åtminstone svara när man har tid i så fall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Snart går jag fan och sågar ner varenda jävla telefonmast.

    Hur hade det varit om alla skrev på samma sätt? korkade idiotiska meningslösa svar:

    Bada?

    Nej

    Varför?

    Jobbar

    Ok, annan dag?

    Javisst.
    Vilken koleriker du verkar vara. Obehaglig i mitt tycke. Av mig hade du fått ett enda sms med en mycket kort och koncis uppmaning i. 
  • Anonym (kula)

    Eller ännu bättre! alla jävla idioter kan ju börja skriva med förkortade meningar eftersom att man "inte har tid"

    vgd?

    inge

    K, bry

    A

    ______________

    Ni som svarar med korta meningar på sms borde tammefan skjutas eftersom att ni är helt jävla efterblivna!!!!!!!

  • Anonym (kula)

    Eller ännu bättre! alla jävla idioter kan ju börja skriva med förkortade meningar eftersom att man "inte har tid"

    vgd?

    inge

    K, bry

    A

    ______________

    Ni som svarar med korta meningar på sms borde tammefan skjutas eftersom att ni är helt jävla efterblivna!!!!!!!

Svar på tråden Plötsligt korta sms?