• Nummer tre

    Någon mer som väntar sitt tredje barn med en annan pappa än de första två barmen har?

    Vore kul att följas åt och utbyta erfarenheter/tips. Jag väntar mitt tredje i början av maj så har precis plussat . Det kommer att skilja 7 resp. 10 år på barnen så det blir nästintill en sladdis.. Ska bli så spännande!

  • Svar på tråden Någon mer som väntar sitt tredje barn med en annan pappa än de första två barmen har?
  • Nummer tre
    ITpappan skrev 2015-08-30 17:20:06 följande:

    Du har alltså tre barn, med tre olika män?

    Jodåsåatteeee...


    Nej det har jag inte.. Läs om och läs rätt. Och även om jag hade det så kanske det hade funnit skäl till det..
  • SusiSue

    Hej hej!

    Jag väntar också tredje barnet nu och är kring v7. De större barnen har annan (samma) pappa och de kommer att vara 6 och 8 när småsyskonet kommer. Hur mår du? ????

  • Nummer tre
    SusiSue skrev 2015-09-02 08:39:44 följande:

    Hej hej!

    Jag väntar också tredje barnet nu och är kring v7. De större barnen har annan (samma) pappa och de kommer att vara 6 och 8 när småsyskonet kommer. Hur mår du? ????


    Vad spännande! Då är vi i ungefär samma sits . Tur att du förtydligade att det var samma till de två första . Verkar vara tabu annars. Jag går in i v.6 om någon dag. Mina barn sen innan är 6 & 9 år. Är så sugen på att berätta. Tjejen som är 9 år kommer bli överlycklig! Jag mår bra, är bara VÄLDIGT trött och mår småilla till och från. Hur mår du?
  • SusiSue

    Nästan precis samma ju Vad roligt! Jag har haft det riktigt jobbigt sen ungefär förra tisdagen. Extremt illamående så jag till slut knappt kunde sova. I måndags ringde jag till vc och fick träffa en doktor och fick utskrivet Lergigan mot illamåendet. Såå skönt, det mesta försvinner når jag tar en tablett MEN jag blir sjuukt trött. Vi har inte heller berättat för barnen än. Har du bokat in dig hos bm än?

  • SusiSue

    Nästan precis samma ju Vad roligt! Jag har haft det riktigt jobbigt sen ungefär förra tisdagen. Extremt illamående så jag till slut knappt kunde sova. I måndags ringde jag till vc och fick träffa en doktor och fick utskrivet Lergigan mot illamåendet. Såå skönt, det mesta försvinner når jag tar en tablett MEN jag blir sjuukt trött. Vi har inte heller berättat för barnen än. Har du bokat in dig hos bm än?

  • SusiSue

    Nästan precis samma ju Vad roligt! Jag har haft det riktigt jobbigt sen ungefär förra tisdagen. Extremt illamående så jag till slut knappt kunde sova. I måndags ringde jag till vc och fick träffa en doktor och fick utskrivet Lergigan mot illamåendet. Såå skönt, det mesta försvinner når jag tar en tablett MEN jag blir sjuukt trött. Vi har inte heller berättat för barnen än. Har du bokat in dig hos bm än?

  • Trassel82

    hej hopp! Jag har ett barn sen innan med en annan pappa. Nu väntar jag och min man tvillingar... ????


    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) Lukas 5 mars 2008 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • SusiSue

    Wow, tvillingar! Spännande :) Hur långt är du gången?


    Trassel82 skrev 2015-09-02 19:29:12 följande:

    hej hopp! Jag har ett barn sen innan med en annan pappa. Nu väntar jag och min man tvillingar... ????


  • Nummer tre
    SusiSue skrev 2015-09-02 17:54:08 följande:

    Nästan precis samma ju smile1.gif Vad roligt! Jag har haft det riktigt jobbigt sen ungefär förra tisdagen. Extremt illamående så jag till slut knappt kunde sova. I måndags ringde jag till vc och fick träffa en doktor och fick utskrivet Lergigan mot illamåendet. Såå skönt, det mesta försvinner når jag tar en tablett MEN jag blir sjuukt trött. Vi har inte heller berättat för barnen än. Har du bokat in dig hos bm än?


    Usch vad jobbigt med illamåendet! Jag har klarat mig ganska lindrigt undan från det de andra gångerna. Hoppas på att klara mig den här gången med . Tröttheten känner jag igen ????????.
Svar på tråden Någon mer som väntar sitt tredje barn med en annan pappa än de första två barmen har?