• Anonym (Fyfan­vad korkad jag var)
    Äldre 30 Aug 19:31
    2318 visningar
    8 svar
    8
    2318

    Mår så djävla dåligt

    Hej 
    Har ett sjukt problem. 
    Beklagar om det är osammanhängande men mår så djävla skit.
    Bor med min fru i centrala Göteborg. 
    Gifta sen tre år och hon är nu gravid i 10nde veckan. 
    För ett år sedan så hade jag kontakt med en tidigare kollega. 
    Vi åt luncher ihop och liknande
    Vi har varit kollegor i åtta år men jobbar inte längre på samma ställe. 
    Jag hade det lite struligt med min fru i december förra året. 
    Bråkade och mådde skit - då var jag otrogen med min föredetta kollega. 
    Känns så sjukt dåligt. 
    Nu har hon fått reda på att jag skall stanna med min fru och ha barn. 
    Då kräver hon att vi börjar ses annars kommer hon att kontakta min fru och meddela allt. 
    Vad fan skall man göra?
    Älskar min fru 
    Älskar mitt blivande barn
    Vill inte veta av min tidigare kollega
    Men meddelar hon min fru är allt slut och över
  • Svar på tråden Mår så djävla dåligt
  • Birgit­ta02
    Äldre 30 Aug 19:35
    #1

    Kanske du borde bekänna din otrohet? Tala om att det var ett stort misstag. Men berätta inte att hon hotar att berätta för din fru. Då blir bekännandet fel. Otrohet har den egenheten också att det förstör äktenskap. Begriper inte varför du hoppar i säng med en annan kvinna än din egen fru. Kommer aldrig förstå otrohet - ett enormt svek.

  • Birgit­ta02
    Äldre 30 Aug 19:55
    #2

    Eller så blånekar du fullständigt ifall kärringen kontaktar din fru. Kanske säga att hon alltid varit småkär i dig. Men att ditt nej har gjort henne förbannad. Går det?

  • Anonym (Typis­kt män)
    Äldre 30 Aug 20:01
    #3

    För att citera Rihanna "Don't tell me you're sorry 'cause you're not

    Baby when I know you're only sorry you got caught"

    Det var jävligt skönt att knulla i december och nu mår du dåligt för att det kommer uppdagas, och du kommer förlora kakan. Som man bäddar du vet.

  • Anonym (reall­y?)
    Äldre 30 Aug 21:44
    #4

    Det är så dags att tänka på att du älskar din fru och ditt blivande barn nu, hur mycket tänkte du på dem när du knullade kollegan, vart var din enorma kärlek till dem då?

    Jag hoppas hon ringer så din fru får reda på vilken slags kille hon väntar barn med.

  • Anonym (Bedra­gen)
    Äldre 31 Aug 00:08
    #5

    Vet du att du aldrig mer kommer vara det? Ångrar du det verkligen och inte bara nu när du kanske blir påkommen? Har det indirekt gått ut över din relation och din fru?

    Finns det bevis? Har du haft muntlig eller skriftlig kontakt med den andra tjejen? (Berättar-för-att-hämnas-typen drar nog inte sig ifrån att skärmdumpa er konversation och smsa den till din fru.

    Om det inte finns ett enda bevis, blåneka.

    Om det finns bevis, sms den andra och förklara att du älskar din fru över allt annat. Ni ska ha barn, otroheten va ett enormt misstag som du mår dåligt över men din fru förtjänar inte att må dåligt. Du bär den bördan varje dag och tänker fortsätta med det. Ni väntar ett barn ihop, din fru kommer nog stanna så det skulle inte hjälpa denna andra tjejen att berätta något. 

    Alt. Be henne dra åt helvete och skriva att du redan valt att själv berätta.

    Min fd sambo var otrogen för 2 månader sedan. Glad att jag fick veta trots att han ljög. Men enda anledningen att jag är glad för det är för att det va andra gången han va otrogen. 

    I din frus fall hade jag valt att fortsätta vara lyckligt ovetandes. En otrohet förstör inte bara er relation ett tag. Det kommer alltid finnas kvar. Och det förstör en del av henne för alltid. Det är ett otroligt otroligt fruktansvärt svek. Kan inte ens kalla det svek för det låter för milt.

  • Anonym (Bedra­gen)
    Äldre 31 Aug 00:13
    #6

    De första frågorna i min föregående post handlar om hurvidare du ska berätta eller inte. Kan du inte svara rätt på dessa frågor så är du inte bara ett otroget svin då är du en lögnaktigt otroget svin. Dvs det enda som är värre än ett otrogen svin ;)

    Men om du svarar rätt på mina frågor så ser jag hellre att du räddar din fru från att vara med om det värsta man kan vara med om (bortsett från krig, dödsfall, sent missfall och eventuella andra katastrofer)

  • Anonym (Bedra­gen)
    Äldre 31 Aug 00:16
    #7

    Hej grammatik i mitt senaste svar. ;) Trött och ledsen (Precis dumpat sambon)

  • Anonym (Asimo­varen)
    Äldre 2 Sep 18:36
    #8

    Hoppas att din fru får reda på din otrohet innan tiden för abort gått ut.

  • Anonym (Asimo­varen)
    Äldre 2 Sep 18:37
    #8

    Hoppas att din fru får reda på din otrohet innan tiden för abort gått ut.

Svar på tråden Mår så djävla dåligt