• Anonym (Barn på G?)

    Era första symtom vid graviditet?

    Vad var era första symtom vid graviditet?

    Jag har själv spiral (hormon) men har fått en känsla av att jag kan vara gravid?

  • Svar på tråden Era första symtom vid graviditet?
  • Anonym (xx)

    Jag blir galen i ost. Tar fram osten ur kylen och hyvlar och äter flera dagar innan beräknad mens.

  • KaeJ

    Första barnet: illamående, sjuk-känsla i kroppen. Hade mensliknande blödning på "rätt" tid så tänkte inte på att jag kunde va gravid. Så upptäckte det inte förens v. 8

    Andra barnet: utebliven mens.

    Roligare än så blev det inte

  • Anonym (Första)

    Fick helt galet ont i brösten och mådde illa av löklukt :p

  • Anonym (Hellyao)

    Min sambo behövde bara blåsa på mina bröst så gjorde det ont! :/

  • Anonym (X)

    Trötthet, och gick från att vara vegetarian till att trycka i mig ett helt paket tunna skivor-skinka dagligen i början.

  • Anonym (ont)

    Ont imagen och dålig i magen. Varit så med bägge. Börjar några dagar innan beräknad mens.

  • Anonym (yrsel)

    Yrsel. Visste direkt att jag var gravid nu med trean när jag gick upp för en trappa och fick en svag yrselkänning. Har varit första tecknet vid alla tre graviditeter.

    Testade negativt den dagen men svagt, svagt positivt efter två dagar. Så det var verkligen första symtomet :)

  • isolande

    Tänkte direkt på att mitt kiss luktade när jag gick på toaletten. Vet inte om det faktiskt ändrade lukt eller om det var mitt luktsinne som ändrades. Blödande tandkött och ömma bröst kom straxt efter....

  • Axe

    En droppe bröstmjölk och ont i bröstet fick mig att göra ett gravtest. Ofrivilligt barnlös i 7 år. Helt chockerande.

    Testet gjordes i v. 4 . =)

  • blaa

    Utebliven pms! Jag var helt normal i humöret istället för tjurig och ilsken för för allt haha.

  • siamgaro

    Kände inte min ägglossning (vilket brukar vara smärtsamt som fan)
    Metallsmak i munnen tidigt
    Illamående och trött som bara tusan
    Mörkare vårtgårdar och underliv

  • siamgaro
    siamgaro skrev 2015-09-01 18:04:00 följande:

    Kände inte min ägglossning (vilket brukar vara smärtsamt som fan)
    Metallsmak i munnen tidigt
    Illamående och trött som bara tusan
    Mörkare vårtgårdar och underliv


    Blev inte våt och trång som bara den, mycket olustigt..
  • Anonym (Thea)

    Ont i brösten och trött som bara den med sonen

    Illamående utan dess like med dottern. Ja och så utebliven mens med båda såklart.

Svar på tråden Era första symtom vid graviditet?