• Äldre 30 Aug 20:37
    17636 visningar
    23 svar
    23
    17636

    vart kan man ragga på äldre kvinnor (30-45 år)?

    Hej,
    jag är en kille på 18 år som blir jättetänd på äldre kvinnor. Jag vill veta om någon av er kan ge mig lite råd om vart man kan träffa och ragga på sådana kvinnor. 
    Vilka barer/ klubbar / pub / osv?
    Hur ska man bete sig med dem? 
    Mvh Youngboyyy

  • Svar på tråden vart kan man ragga på äldre kvinnor (30-45 år)?
  • Äldre 30 Aug 20:40
    #1
    +1

    Börja med att fråga hur gammal hon är, det är en bra inledning.

  • Äldre 30 Aug 21:24
    #2

    Vet du någon bra ställe där det finns kanske kåtare kvinnor än andra bar...? Var ute på Hirschen och en till men bara ungdomar....

  • Äldre 30 Aug 21:43
    #3
    +1

    jag som är 38 år skulle ju gå ut på ett ställe där det är jämnåriga eller något äldre personer än mig.  


    Jag skulle absolut inte gå på nattklubbar och discotek utan mer mogna ställen . Sportbarer, åldersbestämda krogar , särskilda utekvällar med teman, små mysiga vinbarer  osv.  
    Jag skulle sikta på mer lugn och en miljö som är mysig och där man sitter o småpratar.  Mig hittar du inte på ställen där man röjer som typ kareokebarer eller kvarterskrogen . 

  • Anonym (Bella­donna)
    Äldre 30 Aug 21:50
    #4
    +1

    Egentligen kan du gå överallt bara du själv är gammal nog att komma in på dom ställena. 

    Det som avgör är ju egentligen hur du själv beter dig när du är ute samt hur du själv ser ut .  Givetvis finns det kvinnor 25+ och uppåt som vill ha en yngre kille men det gäller ju att du attraherar dom och faktiskt kan uppföra dig. 

    Att kunna dansa, att ha något vettigt att säga i en konversation, dricker med måtta, skippar sexuella anspelningar och dumma skämt samt är mån om ditt yttre så har du redan där halva inne. 

  • Anonym (k)
    Äldre 30 Aug 22:21
    #5
    +1

    Jag är 30 och tror det är ganska sällan jag hänger på ställen som släpper in 18-åringar. Men som andra är inne på - pubar, vinbarer, sköna uteserveringar. Inte så mycket röj och stök för egen del. Har dock många jämngamla vänner som gillar att gå ut och dansa, kolla in t.ex. salsaklubbar och liknande. Annars vanliga caféer kanske?

  • Anonym (manne­n)
    Äldre 30 Aug 22:22
    #6
    Var finns alla 18-åriga tjejer som vill ha 40 åriga killar????

    Du föddes med fel kön :(
  • Äldre 30 Aug 22:25
    #7

    Tack för svaret :)

  • Äldre 30 Aug 23:43
    #8

    De brukar hänga runt offentliga toaletter har jag märkt, bara att hoppa på och fråga !

  • Anonym (C)
    Äldre 31 Aug 06:34
    #9

    Tinder :)

  • Anonym (32 år ung)
    Äldre 31 Aug 23:18
    #10
    +1

    Du kan ju börja med att inte kalla oss för äldre/gamla!
    Hade gärna haft en toyboy om jag hade haft tid

Svar på tråden vart kan man ragga på äldre kvinnor (30-45 år)?