• jagjagjagjag

    Älskar han mig

    Jag har varit borta i 1 månad i usa och ska vara borta yttligare 9 månader. Min kille säger ena dagen att han älskar mig Och nästa dag så skriver han "jag önskar att jag aldrig hade börjat skriva med dig igen. Detta är tortyr"

    Nu har vi inte snackat på en dag. Och jag fattar inte. HAN säger att han älskar mig. Men OM han hade älskat mig så skulle han inte tvekat? Vad fan gör jag? Jag vill ha kvar honom. Men jag tänker fan heller kämpa för någon som inte kämpar för mig. Älskar han mig eller har han bara sagt det för att han är rädd att jag ska träffa någon annan? Ska jag skriva till honom eller vänta på att han skriver? HJÄLP

  • Svar på tråden Älskar han mig
  • Farfallos
    jagjagjagjag skrev 2015-08-31 02:59:22 följande:

    Älskar han mig eller har han bara sagt det för att han är rädd att jag ska träffa någon annan? Ska jag skriva till honom eller vänta på att han skriver? HJÄLP


    Eller är det precis som han säger, "Det är tortyr"? ...och tror du att ett "spel" från din sida ökar möjligheterna att bibehålla kärleken och att det minskar på hans tvivel, ja då ska du absulut vänta ut honom. Dra gärna ut på svaret några dagar sedan för att riktigt pröva om hans känslor är äkta.

    Du förstår nog vad jag menar, eller? Han tycker att situationen är jobbig och vill förmedla det. All kommunikation förutom den mellan fyra ögon är svår. Risken för att missförstånd uppstår är större då man måste försöka tolka på väldigt svaga grunder. Både du och din partner ska vara så ärliga och förstående som möjligt i er kommunikation. Spela inga spel och tänk på att försöka förstå istället för att missförstå.
Svar på tråden Älskar han mig