• Anonym (Sugen ibland­)
    Äldre 31 Aug 08:41
    3970 visningar
    10 svar
    10
    3970

    Porr en gång i veckan, farligt?

    Jag kolla på porr ungefär en gång i veckan. Oftast söndagkväll innan jag går och lägger mig.

    Jag tittar inte speciellt länge. Tio - femton minuter kanske, sen är jag nöjd.

    Är det här skadligt?

  • Svar på tråden Porr en gång i veckan, farligt?
  • Anonym (:))
    Äldre 31 Aug 08:47
    #1

    Nä de tror jag inte. Min sambo såg på det varje dag förut, men jag har bett han att minska tittandet så att han bara ser på helgerna för att jag tyckte att han blev för jobbig

  • Anonym (Amand­a)
    Äldre 31 Aug 09:10
    #2
    -1

    För dig är det säker inte skadligt... Men du borde kanske i stället tänka lite på hur de tjejer som tvingas medverka i porren har det? Nästan alla tvingas till det på grund av ekonomisk nöd eller som ett led i ett självskadebeteende. Sedan får de leva resten av livet med vetskapen om att porrfilmerna cirkulerar runt på nätet. Det är idag nästan omöjligt att gå vidare i livet efter en porrkarriär och det är därför många tjejer med porrbakgrund går ned sig i missbruk eller till sist tar livet av sig. Är det verkligen något du vill medverka till genom att konsumera porr??

  • Äldre 31 Aug 09:39
    #3
    +2
    Anonym (Amanda) skrev 2015-08-31 09:10:45 följande:
    För dig är det säker inte skadligt... Men du borde kanske i stället tänka lite på hur de tjejer som tvingas medverka i porren har det? Nästan alla tvingas till det på grund av ekonomisk nöd eller som ett led i ett självskadebeteende. Sedan får de leva resten av livet med vetskapen om att porrfilmerna cirkulerar runt på nätet. Det är idag nästan omöjligt att gå vidare i livet efter en porrkarriär och det är därför många tjejer med porrbakgrund går ned sig i missbruk eller till sist tar livet av sig. Är det verkligen något du vill medverka till genom att konsumera porr??
    Man kan ju kika på amatörporr där helt vanliga Svenssons filmar in sitt egna sängkammarknull som dom sen delar med sig av...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Mjo)
    Äldre 31 Aug 10:59
    #4
    +1
    Anonym (Amanda) skrev 2015-08-31 09:10:45 följande:

    För dig är det säker inte skadligt... Men du borde kanske i stället tänka lite på hur de tjejer som tvingas medverka i porren har det? Nästan alla tvingas till det på grund av ekonomisk nöd eller som ett led i ett självskadebeteende. Sedan får de leva resten av livet med vetskapen om att porrfilmerna cirkulerar runt på nätet. Det är idag nästan omöjligt att gå vidare i livet efter en porrkarriär och det är därför många tjejer med porrbakgrund går ned sig i missbruk eller till sist tar livet av sig. Är det verkligen något du vill medverka till genom att konsumera porr??


    Du vet ju inte vad för typ av porr ts kollar på. Det finns andra kategorier än bara industritillverkad porr.. Finns folk (par) som spelar in porr hemma som båda gladeligen deltar i.
  • Anonym (Sugen ibland­) Trådstartaren
    Äldre 31 Aug 20:11
    #5

    Jag kan ju informera lite om vilken typ av porr jag tittar på.
    Jag tittar aldrig på någon industriporr med "Puma Swede" eller
    någon annan porrstjärna i.


    Oftast tittar jag på par som delar sitt sexliv via en amatörkamera eller liknande.
    Det finns också ganska mycket videor där det går omkring en snubbe på stan
    som erbjuder random tjejer 200 dollar för att visa brösten eller suga av honom
    bakom en buske.


    Sån typ av porr gillar jag. 15 minuter sen är jag nöjd och somnar.

  • Armage­ddon
    Äldre 31 Aug 20:15
    #6
    Anonym (Amanda) skrev 2015-08-31 09:10:45 följande:

    För dig är det säker inte skadligt... Men du borde kanske i stället tänka lite på hur de tjejer som tvingas medverka i porren har det? Nästan alla tvingas till det på grund av ekonomisk nöd eller som ett led i ett självskadebeteende. Sedan får de leva resten av livet med vetskapen om att porrfilmerna cirkulerar runt på nätet. Det är idag nästan omöjligt att gå vidare i livet efter en porrkarriär och det är därför många tjejer med porrbakgrund går ned sig i missbruk eller till sist tar livet av sig. Är det verkligen något du vill medverka till genom att konsumera porr??


    Det där är kvalificerat bullshit!
  • Anonym (Sugen ibland­) Trådstartaren
    Äldre 31 Aug 20:17
    #7
    Anonym (Amanda) skrev 2015-08-31 09:10:45 följande:

    För dig är det säker inte skadligt... Men du borde kanske i stället tänka lite på hur de tjejer som tvingas medverka i porren har det? Nästan alla tvingas till det på grund av ekonomisk nöd eller som ett led i ett självskadebeteende. Sedan får de leva resten av livet med vetskapen om att porrfilmerna cirkulerar runt på nätet. Det är idag nästan omöjligt att gå vidare i livet efter en porrkarriär och det är därför många tjejer med porrbakgrund går ned sig i missbruk eller till sist tar livet av sig. Är det verkligen något du vill medverka till genom att konsumera porr??


    Jovisst jag ska väl inte förringa det men det känns ungefär som att
    man inte ens kan köpa en tröja på en stor klädkedja idag för man vet inte
    om den är sydd av ett barn. Jag tror inte ens du tänker på det varje gång
    du ska handla kläder. Choklad kan man inte heller handla för cacao böndernas
    villkor i Afrika är vidriga.


    Att bara gå runt och tänka på att man inte får njuta för att man kan göra
    det på någon annans bekostnad tror jag inte är ett liv som någon vill leva.

  • Anonym (hahah­)
    Äldre 31 Aug 22:34
    #8

    Ja du kan få klamydia och bli steril om du kollar på porr. Sånt sprider sig via musen (på datorn) när du klickar på porren.

    Nej men allvar, är du seriös? Tycker du kollar väldigt lite. På riktigt. Du kommer inte dö för att du myser lite, Hahahah

  • Anonym (James Stock)
    Äldre 1 Sep 22:30
    #9
    Anonym (Sugen ibland) skrev 2015-08-31 08:41:44 följande:

    Jag kolla på porr ungefär en gång i veckan. Oftast söndagkväll innan jag går och lägger mig.

    Jag tittar inte speciellt länge. Tio - femton minuter kanske, sen är jag nöjd.

    Är det här skadligt?


    NEJ
  • Anonym (James Stock)
    Äldre 1 Sep 22:30
    #10

    Du borde kolla oftare...

Svar på tråden Porr en gång i veckan, farligt?