• Anonym (??)

    Lärare och ex-elev, okej?

    Hejsan

    Det är så att jag länge har varit förälskad och dötänd på min nu före detta lärare. Han har flörtat lite tillbaka, men tydligt sagt att han är(var) min lärare liksom...
    Men nu har jag avslutat kursen och han är inte min lärare längre. Skulle det då vara okej om det blev något mellan oss? Han verkar ju intresseradTungan ute

  • Svar på tråden Lärare och ex-elev, okej?
  • Birgitta02

    Om ni inte är lärare och elev så är det helt okey :) Under förutsättning att du överhuvudtaget inte står i något som helst beroendeförhållande till honom.

  • Anonym (??)
    Birgitta02 skrev 2015-08-31 16:24:42 följande:
    Om ni inte är lärare och elev så är det helt okey :) Under förutsättning att du överhuvudtaget inte står i något som helst beroendeförhållande till honom.
    Alltså vi finns på samma skola, men han kommer inte vara min lärare mer alls. Det var bara en kort kurs han höll i som jag gick på :)
  • Anonym (??)
    Nerfherder skrev 2015-08-31 16:26:18 följande:
    Njet
    Varför inte?
  • Nerfherder

    [quote=75700918][quote-nick]Anonym (??) skrev 2015-08-31 16:30:55 följande:[/quote-nick]Varför inte?[/quote

    Gissa

  • Anonym (igen???)

    Vad är det med folk, dessa konstiga "kan jag ha sex" med trådar som startas hela tiden. Är det verkligen sådant man bara måste fråga om? Tänka lite själv funkar inte, eller?

  • Anonym (??)
    Nerfherder skrev 2015-08-31 16:32:33 följande:
    [quote=75700918][quote-nick]Anonym (??) skrev 2015-08-31 16:30:55 följande:[/quote-nick]Varför inte?[/quote

    Gissa
    Jag frågar för att jag verkligen inte kan se något fel.
  • Anonym (??)
    Anonym (igen???) skrev 2015-08-31 16:37:17 följande:
    Vad är det med folk, dessa konstiga "kan jag ha sex" med trådar som startas hela tiden. Är det verkligen sådant man bara måste fråga om? Tänka lite själv funkar inte, eller?
    För att det finns massa riktiga regler och massa "osynliga" regler och jag vill inte hamna i trubbel.
  • Anonym (igen???)
    Anonym (??) skrev 2015-08-31 17:01:23 följande:

    För att det finns massa riktiga regler och massa "osynliga" regler och jag vill inte hamna i trubbel.


    Då finns det en enkel lösning: låt bli
  • Anonym (??)
    Anonym (igen???) skrev 2015-08-31 17:09:06 följande:
    Då finns det en enkel lösning: låt bli
    Om du visste hur långt ifrån enkelt det är ;P Jag vill ha honom och  jag är ganska säker på att han vill ha mig. Men kan han typ bli avskedad om det kommer fram att han är ihop med en elev på samma skola?
Svar på tråden Lärare och ex-elev, okej?