• Anonym (Gravid?)

    Plus ena dagen, negativt dagen efter?

    Igår fick jag ett svagtsvagt men tydligt andra rosa streck på gravtest och blev såklart överlycklig!

    Men i morse då jag testade igen var det blankt VILKET test ska jag tro på??

    Borde inte ett plus vara ett plus =(??

  • Svar på tråden Plus ena dagen, negativt dagen efter?
  • Anonym (Lilly)

    Är bilderna från igår eller idag? Eller en av varje?

  • Anonym (Gravid?)

    Igår, men verkar bli sämre kvalitet vid uppladdning ?

  • Anonym (Gravid?)

    Ännu en bild, alla från igår!

  • Anonym (Lilly)

    Jag ser tyvärr bara ett streck.. Kanske kan ana ett till på sista bilden. Kan i och för sig vara svårt med kvaliteten, jag kollar dessutom på mobilen.

    Kanske någon annan ser bättre?

  • Anonym (Gravid?)

    Fast jag undrar ju inte om testet jag visar var positivt (det såg jag ju då strecket var rosa)

    Utan hur de jag tog idag kunde vara blankt? Vilket ska jag tro på, det positiva eller negativa?

    Bifogar en negativ bild också

  • Iowhannah

    Man får aldrig falskt positiv, men köp ett Clear Blue Digital och testa igen. Eller ring mvc och få tid till test hos dem. Du är säkert gravid. Grattis!

  • Mooomin

    Det andra strecket ska inte vara i skarven, där jag antar att du ser den, sen sitter närmare det synliga strecket.. Det där är nog tyvärr inget positivt test!

  • Anonym (Gravid?)
    Mooomin skrev 2015-09-08 15:34:18 följande:

    Det andra strecket ska inte vara i skarven, där jag antar att du ser den, sen sitter närmare det synliga strecket.. Det där är nog tyvärr inget positivt test!


    Nej självklart inte, det blev ett tidigt mf. Första bilderna i tråden går strecket inte att missa och de sitter på sin plats och var rosa.
  • Anonym (Ok..)
    Anonym (Gravid?) skrev 2015-09-09 08:46:56 följande:

    Nej självklart inte, det blev ett tidigt mf. Första bilderna i tråden går strecket inte att missa och de sitter på sin plats och var rosa.


  • Mooomin

    [quote=75734787][quote-nick]Anonym (Ok..) skrev 2015-09-09 11:44:23 följande:[/quote-nick][/quote]

    Ok, såg det inte på min skärm, såg bara det i skarven.., beklagar! :( kram

Svar på tråden Plus ena dagen, negativt dagen efter?