• Anonym (TS)

    Vad tycker ni tjejer om manliga sjuksköterskor?

    Vad tycker ni tjejer om manliga sjuksköterskor? Var ärliga! Tack Glad

  • Svar på tråden Vad tycker ni tjejer om manliga sjuksköterskor?
  • j a d e
    IsDimma skrev 2015-08-31 19:12:51 följande:

    Me too!


    Thumbs up! De bästa sjuksköterskor jag träffat, och jag har träffat många, har varit manliga. Dessutom är de fina att titta på.
  • Anonym (Tja du)

    Tycker? Ja, vad ska jag tycka liksom? Glad Gör han sitt jobb okey,gör han det inte ogillas han väl antagligen. Däremot ogillar jag all sjukvårdspersonal som varit ute och rökt precis innan de ska träffa en patient-det borde vara olagligt!

  • Anonym (sbc)

    De jag träffat i mitt jobb som uska har varit supertrevliga, mjuka fina killar! Vet inte vad du vill veta, ja många manliga ssk är homosexuella men absolut inte alla.

  • alice85

    Tycker inget särskilt om dem, det är ett vanligt jobb liksom

  • Mantrasina

    Det behövs fler! Jag har alldeles för få manliga kollegor! 

    Och nej, det är inte fler manliga sjuksköterskor som är gay än andelen män som är gay i stort. :)

  • FuckGoggleAskMe

    Har träffat trevliga, kompetenta manliga sjuksystrar när jag varit i kontakt med sjukhus etc, tror inte jag träffat någon dålig. Dessutom har en släkting gjort ett jättekap och gift sig med en supertrevlig manlig sjuksköterska. Han är snäll, smart, pysslig, romantisk, kan laga bilar, laga mat, ... antar att han är bra i sängen också, om jag känner min släkting rätt ... och dessutom verkar han väldigt kompetent i sin speciellt tuffa arbetsmiljö. Så fråga inte mig vad jag tycker om manliga sjuksköterskor, jag har förutfattade meningar. Fast sjuksköterska låter så fånigt när det är en man, kan man inte börja kalla dom sjukbror eller dyligt, som motsats till sjuksyster. Ojämlik yrkestitel!

Svar på tråden Vad tycker ni tjejer om manliga sjuksköterskor?