• Anonym (Inte otrogen)

    Normalt att vilja ha sex med andra?

    Jag är gift och har inte varit singel de senaste åtta åren, men jag kan fortfarande inte smälta att jag "aldrig" kommer att ha sex med någon annan. Kommer självklart inte vara otrogen, vill INTE vara det och älskar min man oerhört mycket. Men alltså, shit vad jag saknar den där känslan av att ha sex med någon jag inte känner... Är det helt normalt att känna så?

  • Svar på tråden Normalt att vilja ha sex med andra?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Inte otrogen) skrev 2015-08-31 19:31:53 följande:

    Jag är gift och har inte varit singel de senaste åtta åren, men jag kan fortfarande inte smälta att jag "aldrig" kommer att ha sex med någon annan. Kommer självklart inte vara otrogen, vill INTE vara det och älskar min man oerhört mycket. Men alltså, shit vad jag saknar den där känslan av att ha sex med någon jag inte känner... Är det helt normalt att känna så?


    Näe, jag tror inte det. Inte om man älskar sin partner.
  • Anonym (nope)

    Nej, det är inte normalt (enligt mig).

    Jag har varit gift i 16 år och har aldrig tänkt tanken.

  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (Inte otrogen) skrev 2015-08-31 19:31:53 följande:

    Jag är gift och har inte varit singel de senaste åtta åren, men jag kan fortfarande inte smälta att jag "aldrig" kommer att ha sex med någon annan. Kommer självklart inte vara otrogen, vill INTE vara det och älskar min man oerhört mycket. Men alltså, shit vad jag saknar den där känslan av att ha sex med någon jag inte känner... Är det helt normalt att känna så?


    Nej det är inte normalt.
    Du bör behärska dina fula fantasier och fokusera på din man.
  • Anonym (U)

    Låter som du/ni skulle besöka en swingersklubb. Har du föreslagit detta, eller är det "det förbjudna" sexet som lockar?

  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (U) skrev 2015-08-31 20:03:48 följande:

    Låter som du/ni skulle besöka en swingersklubb. Har du föreslagit detta, eller är det "det förbjudna" sexet som lockar?


    Ett mycket motbjudande förslag från din sida, du borde skämmas.
    En sådan som dig borde få utegångsförbud av dina föräldrar tills du lär dig hyfs.
    Sex ska vara mellan en man och en kvinna som älskar varandra.
  • KakanSmakan

    Jag tänker inte att jag vill ha sex med andra (gift och tillsammans med min man i snart tio år)

    Tvärtom kan jag komma på mig själv med att tänka tex "Urk tänk att jag haft sex med han äcklet Pelle", eller "Hur tänkte jag som hade sex med Kalle den där kvällen för tolv ...?!". Kan inte förstå att man kan ha ett annat sexliv än det jag har idag, eller att jag trånat efter andra män i såå många år innan jag träffade min man.

  • Armageddon

    Tycker inte det är så konstigt. Det är en speciell känsla att huset med någon första gången, och det betyder inte att man älskar sin man/fru mindre för det, så länge det inte är en specifik person man går och trånar efter.

    Vi löser det genom att swinga, så man får både uppleva sex med nya personer då och då, och tryggheten i ett långt förhållande.

  • Anonym (Genusvetenskap)

    Bara män kan vara otrogna, när kvinnor har sex utanför förhållandet så är det inte otrogenhet utan att vara polygam/polyamorös.

  • Anonym (Doktorn)
    Armageddon skrev 2015-08-31 20:12:09 följande:

    Tycker inte det är så konstigt. Det är en speciell känsla att huset med någon första gången, och det betyder inte att man älskar sin man/fru mindre för det, så länge det inte är en specifik person man går och trånar efter.

    Vi löser det genom att swinga, så man får både uppleva sex med nya personer då och då, och tryggheten i ett långt förhållande.


    Du borde uppsöka vård omedelbart för du är verkligen inte frisk!
    Din omoraliska livsstil kommer för eller senare att straffa sig, då kommer du att ångra dig.
Svar på tråden Normalt att vilja ha sex med andra?