• Anonym (haha)

    Intresserad av 6 år yngre kille

    Hej som rubriken lyder har jag blivit helt tokig av en kille på mitt jobb alltid tyckt att han är super snygg vilket han verkligen är.
    Men nu jobbade vi tillsammans i helgen , och för mig sa det bara pang. 
    Vilken kille!!
    Men då till min fråga killen i fråga är alltså 23 år singel och inga barn.
    Jag är 29 och har 2 barn , är ålderskillanden för stor speciellt när han är så ung .
    I största allmänhet va tror ni i störsa allmänhet, vill en ung snygg kille ha en ensam men ganska snygg mamma på 29 med två barn eller borde jag kanske försöka hitta nån i min egen ålder ? haha

    ( alla tips och råd är välkommna )

  • Svar på tråden Intresserad av 6 år yngre kille
  • Anonym (Anonym signatur)

    Så du vill förstöra en ung mans liv?

    Dock så får han skylla sig själv om han skulle vara dum nog att gå rakt i fällan, har man mer pengar än vett så är det han eget fel.

  • Anonym (Go for it)

    Bry dig inte om va personen ovan skriver!
    Jag säger så här, HAN har ett val. Så länge han vet att du har barn etc så är det ju upp till honom om han vill något med dig eller ej. Jag är nu sambo med en kille som är 4 år yngre än mig (jag är också 29) och han visste om att jag hade ett barn, men han hade inget problem med det, och han och mitt barn kommer så otroligt bra överens och vi alla är lyckliga!

    Och visar killen du är intresserad av inget intresse så är det tyvärr inte mycket du kan göra än att gå vidare :). Men det är absolut värt ett försök för du förstör absolut ingens liv som personen innan dumt sa.

    Alla människor tjejer som killar har ju en egen vilja att dejta/gå in i ett förhållande där barn är inblandade. Bara dom vet om det från början så det inte kommer som en överraskning efter ett tag haha :)

    Stort lycka till

  • HäckHäxan

    Kör på ni är vuxna. Antingen så klickar man eller så gör man det inte.


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (been there)

    Jag var 29 när jag inledde mitt senaste förhållande. Med en 23-åring! Vi var tillsammans 7 år. Inga bekymmer med åldersskillnaden. Allt hänger på hur man funkar ihop.

  • Anonym (Adam)

    När jag var 20 så träffade jag min stora kärlek, hon var 31 och hade två barn, nu har vi varit tillsammans i lite mer en fem år och har en tvåårig dotter tillsammans! :) Jag har ett barn på papperet men jag bryr mig om och älskar hennes barn lika mycket som våran gemensamma dotter.

  • Anonym (been there)

    Kan tillägga att när jag var 23 blev jag tillsammans med en kille på 30 med ett ett barn. Ingen som tänkte nåt om det. Ingen sa nåt iaf.

  • Anonym (James Stock)

    Ansluter mig till några av ovanstående. När jag var i ålder med killen du skriver om var jag tillsammans med en tjej som fyllde 30 under våra c:a två år tillsammans, och bättre har jag nog aldrig haft det i livet.
    Det tog slut av olika skäl men jag har ångrat det många gånger.

  • matte1972

    Jag har flera tjejkompisar som lever med män som är 5-6 år yngre och det fungerar bra. Jag läste dessutom någonstans att det är en bra åldersskillnad sett till det intima då män och kvinnors sexualitet har olika toppar (har ingen referens till det dock). I ditt fall handlar det nog mer om hur pass mogen han är för att vara 23 och det vet du ju bäst :)

  • Linux1003

    Väldigt individuellt från fall till fall. Min fru är 5 år äldre och hade en liten pojk när vi träffades. Det har aldrig varit något större problem. Du kan dock aldrig veta om han söker ett långsiktigt förhållande eller enbart sexuellt. Det beror helt och hållet på vad som är ok för dig och vilka förväntningar du har på förhållandet. Annars inga hinder.

Svar på tråden Intresserad av 6 år yngre kille