• Anonym (John)

    Har hon verkligen sexomnia?

    Min sambo onanerar när jag sover.

    Efter ett tag blev det störande och jag röt till på henne, och ifrågasatte om varför hon inte ber mig om hjälp osv.

    Då blev hon typ lite ledsen / skämdes . Fast hon , som jag tror spelade att hon inte fattade nått.

    Men så en natt så vaknade jag av att hon onanerade och då frågade jag henne : behöver du hjälp ? Hon svarar då : med vad , ?

    Jag säger att jag hjälper dig Järna . Jag fick säga det 3 gånger innan hon sa "okej"

    Så ja gick ner och slickade henne och vände henne om o smiskade till henne några gånger och sedan hade vi skönt sex.

    Jag säger till henne : du är en stygg flicka för jag vet vad du gör på nätterna .

    Då var det som att hon inte fattade någonting. Så ja fick spela på lite extra o skoja till det . Blev lite stel stämning för nån sekund.

    Det jag undrar lite är : kan jag ha skrämt upp henne första gången ? Ifall hon nu gör det i medvetandet?

    När hon onanerar ligger hon när mig med benen "särade o knäna upp i luften ..

    Nu ser jag detta hur det än är som väldigt upphetsande

    Eller har hon sexomnia ?

  • Svar på tråden Har hon verkligen sexomnia?
  • Anonym (Va fan)

    Låt henne onanera ifred för fan det är kanske nåt hon vill göra själv. Har ju inte dig att göra, antar att du också gör det?

  • Anonym (John)

    Du kan berätta ist låter som en bra ide

  • j a d e

    Jag antar att du skämtar, ingen kan vara såhär stupid.

  • Anonym (Hm)

    Jag antar att det inte är omöjligt att hon gör det omedvetet. Min pojkvän brukar börja tok hångla och ta av mig kläderna (även börja ha sex) när han fortfarande sover. Jag är helt säker på att han sover eftersom det har hänt många gånger när jag fortfarande är vaken

  • Anonym (Rolle)

    Härlig tjej du har, tror nog hon vill bli upptäckt, om jag var du så skulle jag börja runka, sen när ni är riktigt kåta då får man ett underbart knull.

  • AnnaZL

    Kanske kan vara bra att prata rakt (utan skämt) med henne om det någon gång när du är SÄKER på att hon är vaken?

  • Anonym (Bea)
    Anonym (Hm) skrev 2015-09-01 01:02:57 följande:

    Jag antar att det inte är omöjligt att hon gör det omedvetet. Min pojkvän brukar börja tok hångla och ta av mig kläderna (även börja ha sex) när han fortfarande sover. Jag är helt säker på att han sover eftersom det har hänt många gånger när jag fortfarande är vaken


    Min kille är likadan i perioder. Lite jobbigt när jag ska upp tidigt och vaknar av det :(
  • Anonym (22)
    Anonym (Hm) skrev 2015-09-01 01:02:57 följande:

    Jag antar att det inte är omöjligt att hon gör det omedvetet. Min pojkvän brukar börja tok hångla och ta av mig kläderna (även börja ha sex) när han fortfarande sover. Jag är helt säker på att han sover eftersom det har hänt många gånger när jag fortfarande är vaken


    Trodde detdär var ganska ovanligt, min sambo gör precis likadant.
  • Anonym (sömngångare)

    Hej!

    Känns lite olustigt och samtidigt ganska skönt att säga det här, men det kunde varit min man som skrivit den här tråden.

    Jag onanerar i sömnen (läkaren lägger det i samma fack som sömngång) och min man har blivit både ledsen och arg över detta, legat sömnlös och skällt ut mig. Han fattade noll, vi kunde haft sen typ fem gånger, och trodde sedan att jag ändå var kåt eftersom jag onanerade senare.

    Tog många långa samtal innan han kunde acceptera att jag faktiskt sov.

    Min sömngång (onani och annat) blir värre när jag får för lite sömn, så det kunde kanske vara värt att se om det blir ändring om hon får sova mer?

  • äsch

    Jag attackerar (sexuellt) min sambo i sömnen. Det är väl ingen fara med det, antingen vänder han sig om om han inte har lust eller så ser han till att jag är vaken om han vill fortsätta (vilket jag själv inte alltid vill, haha). Så jo, det kan ju vara så att din sambo inte ens är medveten om vad hon gör.

  • HäckHäxan
    äsch skrev 2015-09-01 18:26:55 följande:
    Jag attackerar (sexuellt) min sambo i sömnen. Det är väl ingen fara med det, antingen vänder han sig om om han inte har lust eller så ser han till att jag är vaken om han vill fortsätta (vilket jag själv inte alltid vill, haha). Så jo, det kan ju vara så att din sambo inte ens är medveten om vad hon gör.
    Hmm har hänt mig också, jag har liksom vaknat och haft sex med min partner och han har inte heller alltid varit vaken liksom även om vi vaknat till bägge två ungefär samtidigt. Första gångerna så bara vi kollade på varandra och bara va fan händer och visste nog inte om vi skulle skratta eller fortsätta knulla. Vi gjorde dealen att det var helt okej och får bli som det blir hädanefter typ.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Tjej)

    Fråga henne??? Det är ju inget fel i att hon vill leka själv. Det utrymmet måste ju alla få som vill i ett förhållande.

    Men fråga henne.. Säg att det inte gör något om hon vill leka ensam men att du vill veta om hon är medveten om det & vad grejen är hon kanske tänder på att du ligger & sover eller vill bara göra det själv.

    Kommunikation är som sagt nyckeln i ett förhållande.

  • Anonym (John)

    Okej , nu har jag fått många bra och seriösa svar och era upplevelser tack för det !

    men jag kan ju fråga henne, men om hon nu gör det med meningen så är ja orolig att hon ska sluta med det bara för att jag har konfronterat henne.

    Det har ju gått över till det mer upphetsande för mig nu.

    Men ja kan prata med henne och ge er uppdate på vad som sades ????

    Är det nån tjej här som gör det vid medvetandet så får ni Järna skriva varför osv !:)

    Tack .

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (John) skrev 2015-09-02 01:26:39 följande:

    Okej , nu har jag fått många bra och seriösa svar och era upplevelser tack för det !

    men jag kan ju fråga henne, men om hon nu gör det med meningen så är ja orolig att hon ska sluta med det bara för att jag har konfronterat henne.

    Det har ju gått över till det mer upphetsande för mig nu.

    Men ja kan prata med henne och ge er uppdate på vad som sades ????

    Är det nån tjej här som gör det vid medvetandet så får ni Järna skriva varför osv !:)

    Tack .


    Om du tycker om det så tycker jag att du ska säga det om du ska prata med henne om detta. Du gillar det men vill bara veta om hon gör det med vilja eller inte. Borde ju inte vara något problem? :)

    Har väl gjort det några gånger bara för att det har varit lite lockande se om han märker & för att jag varit i sånt sjukt behov av det & han har somnat att jag inte kunnat hålla mig. Men han vaknar rätt lätt eller har inte somnat helt, så varit svårt & få avsluta själv vilket gör det lite mer najs eftersom man får försöka vara så tyst & "försiktig" som möjligt, han uppskattar det väldigt mkt iaf.
Svar på tråden Har hon verkligen sexomnia?