• cissi02

    mensvärk som blir värre och värre

    Senaste månaderna har jag fått hemsk mensvärk. Har alltid haft lite värk men inget som detta. För ca 2 månader sen efter ca ett halvår av brutal smärta fick jag komma till en läkare. De gjorde ultraljud på mig och hittade då en såkallad polyp i livmodern. Hon sa att det kan vara den som gör att jag har smärtor. Jag måste ta bort den och fick en tid 1 vecka fram. När jag väl kom dit och kollade igen då var den borta utan några ingrep???? Hon gav mig ingen förklaring utan sa bara att det blir ingen op. Jag var givetvis lättat och hoppade glatt ut ur rummet. Ska oxå tilläggas att jag då hade mellanblödningar hela tiden. Nu har den där smärtan kommit tillbaka vid mens! Samma jätte blödningar och allt. Vad är detta? Någon som varit med om samma? Min mamma hade massa myom vilket jag fattat kan vara ärftligt. Men kan de försvinna och komma tillbaka? Står inte mkt på Google. Jag är 29 år ska tilläggas. Äter inga p piller eller har p stav eller något. Nu får jag vara hemma från jobbet pågrund av smärtan och mängden blod . Känns inte normalt....

  • Svar på tråden mensvärk som blir värre och värre
Svar på tråden mensvärk som blir värre och värre