• Anonym (Tjej2­4)
    Äldre 1 Sep 12:49
    47102 visningar
    43 svar
    43
    47102

    Han vill "bröstknulla" mig, hur gör ni?

    Min kk har berättat att han vill "bröstknulla" mig tills han sprutar mellan brösten och på min hals/hala typ. Jag har inga problem med det, så det ger jag honom gärna.. Innan har jag väl gjort det med nån kille mest på skoj i typ 30 sekunder, men inte som en sak som ska få honom att komma.

    Men så blev jag nyfiken på hur ni andra brukar(?) göra det. Ligger/sitter tjejen? Använder ni någon olja eller annat glid? Håller tjejen eller killen ihop brösten? Varvar ni med sug/runk?

    Några andra tips och trix på området?

    Hoppas bara att hans kuk inte "försvinner" helt mellan brösten bara, men den e iofs ganska lång.. :)

  • Svar på tråden Han vill "bröstknulla" mig, hur gör ni?
  • biceps
    Äldre 1 Sep 12:56
    #1

    Har du stora tuttar?

  • Anonym (em)
    Äldre 1 Sep 13:39
    #2

    Stora som små, ligg ner, tryck ihop dom samtidigt som du håller fingrarna på hans ovansida o gunga med! Han kommer garanterat!

  • storsd­tadspe­rsonen
    Äldre 1 Sep 14:01
    #3

    antingen ligger jag ovanpå nere vid hans, eller så ligger han ovanpå med sin mellan mina, jag håller ihop dom

  • Äldre 1 Sep 15:36
    #4

    Bara att läsa om det gjorde mig kåt..

  • j a d e
    Äldre 1 Sep 15:36
    #5
    Gaskarl skrev 2015-09-01 15:36:02 följande:

    Bara att läsa om det gjorde mig kåt..


    Grattis! Vad kul.
  • Anonym (Tjej2­4) Trådstartaren
    Äldre 1 Sep 16:04
    #6
    biceps skrev 2015-09-01 12:56:02 följande:

    Har du stora tuttar?


    Ja ganska, 75F.
  • biceps
    Äldre 1 Sep 16:09
    #7
    Anonym (Tjej24) skrev 2015-09-01 16:04:25 följande:
    Ja ganska, 75F.
    Ganska? F är ju stor får jag säga. Tungan ute
  • Anonym (22)
    Äldre 1 Sep 21:40
    #8

    Min sambo sitter över min mage/mina revben och jag har armarna över hans ben och trycker ihop brösten och sen får han köra på som han vill.

    Glidmedel eller någon olja är väl lämpligt.

  • Äldre 1 Sep 22:14
    #9

    Som 22 sa...
    Lägg dig på rygg och låt han sitta gränsle över dig, och trycka kuken mellan pattarna. Själv tycker jag det blir rätt skavigt och inte så skönt, men gillar känslan som variation ibland. Sprutar helst över ansiktet eller i munnen, om vi inte knullar vidare ;)

  • Stolt Farsa
    Äldre 1 Sep 22:19
    #10

    jag tror du ska ligga på rygg och han sitta på din mage. Du drar brösten upp och ner. ramlar kuken ut så stoppar du bara tillbaka den

Svar på tråden Han vill "bröstknulla" mig, hur gör ni?