• Anonym (Vilsen)

    Gjorde ja rätt?

    När ja träffa min kille för ett år sen så va han intresserad av både mej å en annan tjej samtidigt, han skicka massa me henne å umgicks massa mä henne, försökte få omkull henne lixom.. Men de sluta mä att de blev han å ja.. Å han säger att han ångra att han höll på mä oss båda samtidigt å att de ä mej han vill ha..

    Ja valde att tro han å ha nu vare mä han ett år.. Men ja kan inte glömma de där! Gjorde ja rätt?, äre möjligt att han inte är ett dugg intresserad av henne längre eller någon annan för den delen..

    Kan de va så att de ä mänskligt att strula mä två å sen välja en? Jo självklart.

    Men till saken hör ju att han första månaden av vårt förhållande fortsatte att skriva massa mä henne...

    A ja vet inte.. Han gör ju inte de nu men ja kan endå inte låta bli att tänka på de iblann.. Att han egentligen kanske vill ha henne hon kanskr egentligen ä hans nr ett.

  • Svar på tråden Gjorde ja rätt?
  • NKmamma

    Du får prata mä han om det här å säga hur du känner . Å känns det inte bra så gör slut.  

  • Anonym (Tips)

    Kändes det inte bra att göra slut så bli ihop igen.

    Vissa gillar flera samtidigt. Monotoma relationer är väl mest utopi.

  • CarpeNoctem

    Du låter som ett lamm i hagen. Määä..

    Men prata med honom och säg hur du känner, så vet du kanske hur du ska gå vidare sedan.

  • Rakad Apa

    För i helvete människa, sluta stava som en fjortis om du vill att folk ska ta dig på allvar!


    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Alvina

    Jag förstår inte alls vad du skriver. Om du skulle vilja skriva på svenska i stället så ska jag försöka svara dig.

  • Johan75
    Anonym (Tips) skrev 2015-09-01 13:57:45 följande:

     Monotoma relationer är väl mest utopi.


    Misstänker att detta är en felstavning av ordet monotona - fast du egentligen menade monogama

    Oavsett så håller jag inte med. 
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (Ojdå..)

    Men hjälp. Lär dig SKRIVA så kommer även jag kunna besvara ditt inlägg. Hur gammal är du? Har du ens gått i skolan?

  • Anonym (Tips)

    Personen är kanske rädd att bli igenkänd och vill förvirra oss. Kamouflage.

  • Anonym (Lugn)

    Håller med ovanstående ,du skriver väldigt otydligt men... Om du menar att killen dejtade dej och en annan samtidigt så tror jag du kan va lugn. Han valde väl dej? Vad finns det att oroa sig över då?.

    Jag tror du måste släppa det och fokusera på er två, och inte vad som hände i böran.

  • Anonym (Varit där)

    TS låter som snubben jag hängde med men han bedyrade för oss båda kvinnor att han bara träffade just en av oss bara.
    Den andra var bara en kompis.

    Man kan radera sms så att han inte konverserar eller träffar henne fortfarande vet du inte alls.

    Tyvärr

  • Anonym (Förstår dig!)

    Förstår helt hur du känner, min man hade ett förhållande med en annan i över 2 år, sedan gjorde hon plötsligt slut och han blev förkrossad. 1 år senare så träffades vi, och trots att han alltid har varit väldigt kärleksfull och så, så har man känt sig som ett andrahandsval, exempelvis tänkt "om hon inte hade gjort slut så hade dom fortfarande varit tillsammans, han hade säkert valt henne framför mig..."
    Men eftersom detta tog så hårt på mig (och fortfarande gör ibland efter 4 år) så har jag varit helt ärlig om att jag känner så, vi har pratat om det de gånger då jag mått som sämst över det och han har förklarat att det inte alls är så, att vi har något helt annat än vad dom hade och att vårt förhållande känns mycket mer rätt, nu när han vet hur ett förhållande "ska" vara. :)
    Så jag tycker att du ska ta upp det med honom, så kan ni ta er igenom det tillsammans. Om han inte förstår och hjälper dig så är han inte rätt, helt enkelt. Kram!

Svar på tråden Gjorde ja rätt?