• Anonym (HL)
    Äldre 1 Sep 14:57
    2914 visningar
    11 svar
    11
    2914

    Jag vill så gärna prova en kvinna.

    Jag lever i ett heterosexuellt förhållande. Vi är lyckliga och har ett fantastiskt sexliv, ändå kan jag inte sluta tänka på hur det skulle vara att få vara nära en kvinna. Jag brukar fantiserar om en kvinna när min pojkvän går ner på mig. Tanken på att få smeka, hålla om, smaka på och kyssa en kvinna gör mig helt galen. Jag är 27 år gammal och fantiserar ofta om en äldre kvinna.

    Jag får dåligt samvete för mina hemliga fantasier. Inte för att det är "fel", utan för att jag älskar min pojkvän och vill leva resten av mitt liv med honom.
    Jag har tänkt tanken på att ta upp detta med min pojkvän, varför vet jag inte då alternativet att ta in en annan kvinna i vårt gemensamma sexliv skulle göra mig så svartsjuk. Logiken hänger inte riktigt ihop. Jag vill heller inte bedra honom.

    Är det någon som känner lika eller varit i samma situation? Hur har ni hanterat detta?

  • Svar på tråden Jag vill så gärna prova en kvinna.
  • Äldre 2 Sep 15:49
    #1

    Jag är en "äldre" kvinna 40+ som är sjukt sugen på testa sex med en tjej. Har man och vi har ett toppen sexliv. Men fantiserar om att få ligga med en kvinna. Inget mer.. Bara ligga...

  • Anonym (.)
    Äldre 2 Oct 17:10
    #2

    Jag berättade för min sambo och han sa att han var helt ok med att jag hade sex med en tjej. Bara jag talade om det. Han har inget intresse av att vara med han är bara en helt underbar sambo. Jag har dock inte agerat än...

  • Anonym (Tjej)
    Äldre 2 Oct 20:34
    #3

    Hej! Är i samma sits men är yngre. Vill inte göra något bakom ryggen eller lämna min kille men känner ändå att det är något jag vill göra.. Så jobbigt :/

  • Anonym (Anabo­lakill­en)
    Äldre 2 Oct 20:45
    #4
    +1

    För jäkla irriterande att läsa detta.
    Hade ni träffat på en riktig man som mig så hade det blivit slut på ert lesbande.
    Bara för att ni kanske träffar på femenina och fikus killar för ofta så behöver ni inte äckla er med andra tjejer!

  • Anonym (Tjej)
    Äldre 2 Oct 20:52
    #5
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2015-10-02 20:45:41 följande:

    För jäkla irriterande att läsa detta.

    Hade ni träffat på en riktig man som mig så hade det blivit slut på ert lesbande.

    Bara för att ni kanske träffar på femenina och fikus killar för ofta så behöver ni inte äckla er med andra tjejer!


    Vad har du för lustigt synsätt??? Jag var intresserad av tjejer innan jag träffade min kille så??
  • Anonym (Tjej)
    Äldre 2 Oct 20:57
    #6
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2015-10-02 20:45:41 följande:

    För jäkla irriterande att läsa detta.

    Hade ni träffat på en riktig man som mig så hade det blivit slut på ert lesbande.

    Bara för att ni kanske träffar på femenina och fikus killar för ofta så behöver ni inte äckla er med andra tjejer!


    Du kanske ska ta det lugnt med anabolan och acceptera människors sexualitet.. Den har tydligen gjort att du stått stilla i utvecklingen och inte kan se saker från olika perspektiv eller sluta anta saker?

    Inget fel med tjej & tjej och kille & kille. Gå och träna ist för slänga onödiga kommentarer utan baktanke.
  • Äldre 3 Oct 01:39
    #7

    Jog in jore dyspozyszon by min lerare swensk jog sport men 35 old

  • Äldre 3 Oct 02:35
    #8
    Anonym (Tjej) skrev 2015-10-02 20:52:56 följande:
    Vad har du för lustigt synsätt??? Jag var intresserad av tjejer innan jag träffade min kille så??
    Anonym (Tjej) skrev 2015-10-02 20:57:58 följande:
    Du kanske ska ta det lugnt med anabolan och acceptera människors sexualitet.. Den har tydligen gjort att du stått stilla i utvecklingen och inte kan se saker från olika perspektiv eller sluta anta saker?

    Inget fel med tjej & tjej och kille & kille. Gå och träna ist för slänga onödiga kommentarer utan baktanke.
    Mata inte trollet. Ak är en frekvent återkommande figur som skriver på samma vis, alltid anonymt. Det har blivit lite av ett fenomen på FL. Troligtvis är det flera olika personer som står bakom, och signaturen lever ett eget liv. Varför tror du han fick en "like" annars? Försök se humorn i det :)
  • Anonym (Tjej)
    Äldre 3 Oct 12:30
    #9
    Zombie von Rymmen skrev 2015-10-03 02:35:46 följande:

    Mata inte trollet. Ak är en frekvent återkommande figur som skriver på samma vis, alltid anonymt. Det har blivit lite av ett fenomen på FL. Troligtvis är det flera olika personer som står bakom, och signaturen lever ett eget liv. Varför tror du han fick en "like" annars? Försök se humorn i det :)


    Är inte inne här så ofta så visste inte, tänkte det var ngt sånt men nu vet jag! Tycker också man ska ignorerar sånt. Tack för din kommentar! :)
  • Äldre 3 Oct 12:49
    #10
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2015-10-02 20:45:41 följande:

    För jäkla irriterande att läsa detta.
    Hade ni träffat på en riktig man som mig så hade det blivit slut på ert lesbande.
    Bara för att ni kanske träffar på femenina och fikus killar för ofta så behöver ni inte äckla er med andra tjejer!


    Haha ja fikus killar brukar ju såå ofta ligga med kvinnor ändå.

    Du kanske skall sluta försöka ligga med kvinnor och hålla dig till fikusarna på ditt gym enbart.
  • Äldre 3 Oct 12:54
    #11
    Anonym (HL) skrev 2015-09-01 14:57:00 följande:

    Jag lever i ett heterosexuellt förhållande. Vi är lyckliga och har ett fantastiskt sexliv, ändå kan jag inte sluta tänka på hur det skulle vara att få vara nära en kvinna. Jag brukar fantiserar om en kvinna när min pojkvän går ner på mig. Tanken på att få smeka, hålla om, smaka på och kyssa en kvinna gör mig helt galen. Jag är 27 år gammal och fantiserar ofta om en äldre kvinna.

    Jag får dåligt samvete för mina hemliga fantasier. Inte för att det är "fel", utan för att jag älskar min pojkvän och vill leva resten av mitt liv med honom.
    Jag har tänkt tanken på att ta upp detta med min pojkvän, varför vet jag inte då alternativet att ta in en annan kvinna i vårt gemensamma sexliv skulle göra mig så svartsjuk. Logiken hänger inte riktigt ihop. Jag vill heller inte bedra honom.

    Är det någon som känner lika eller varit i samma situation? Hur har ni hanterat detta?


    Tror inte du är ensam om att vilja saker eller fantisera. Men saken är den att ibland är fantasier bäst som fantasi.

    Däremot skadar det väl inte att bolla tanken med din kille. Kanske kan du få frikort och testa för dig själv och för din egen skull. Då uppstår ingen svartsjuka.

    Men ha inte trekant med din partner och en annan kvinna om risk för svartsjuka finns, det kan aldrig vara värt det. Samma med otrohet, tror inte det är värt det heller.

    Kanske kan din kille leva med att bara se på men inte vara delaktig? Jag hade iaf bollat det med min partner om jag var du, hade personen däremot varit helt avig till sex med andra och sex med samma kön så hade jag valt att hålla klaffen, fast å andra sidan så hade jag inte klarat dela mitt liv med någon som dömer och fördömer andras enbart baserat på sånt heller så.
Svar på tråden Jag vill så gärna prova en kvinna.