• Milly1­988
    Äldre 1 Sep 14:59
    481 visningar
    0 svar
    0
    481

    Han behov av meregenid eller är han bara intresserad?

    Jag har träffat en kille nu ett tag. Men jag har så ofantligt svårt att läsa av honom., känner väl lite at jag försökt fråga honom men ja.

    När vi skulle ses första gången vart han väldigt angelägen och ivrig till detta. 70 % av gångerna är det jag som frågar om vi ska ses, och upplever det som att han inte alltid är så sugen.. eller är jag bara överdriven i mitt analyserande. Han har sagt att han inte kan sitta och smsa hela dagarna och märker att han behöver space. Han har även en son som han har varannan vecka. Sådet tar givetvis mycket av hans energi.

    När vi ses är han väldig snäll och gullig. Håller min hand, runt midjan, smeker mitt hår, pussar mig, pussar min panna, vakna inatt av att han la på mig täcket då det var lit kyligt i sovrummet.

    Kan inte beskriva vilken närhet jag känner när vi ses och det är något med honom som får mig att känna mig trygg.

    Men att jag till så stora delar tar initiativ till att ses eller att jag har ett annat behov av at ses och höras än jag upplever att han har är lite förvirrande. Ibland tvivlar jag på allt.. och kanske är det så att jag behöver mer bekräftelse än honom eller är mer känslig för kärleken.. eller så är han inte intresserad på riktig.. det är väldigt svårt att skriva här hurvida allt fungerar men ni kanske har fått en bild och kanske vill säga vad ni tänker.

Svar på tråden Han behov av meregenid eller är han bara intresserad?