• Anonym (?)

    Han vill inte ge mig orgasm?

    Hej!

    Jag och min pojkvän har inte varit ihop länge, ca 5 månader bara. Vi har sex väldigt ofta och det är väldigt bra sex, MEN det finns ett problem. Något som inte störde mig i början, men nu blir jag galen! Han vägrar ge mig orgasm. Har kommit en gång med honom endast. Jag behöver hans hjälp för att komma, dvs med fingrar eller tunga, men har rätt så enkelt att komma då. Sen hade vi sex förra veckan och han fingrade mig, och jag var sååå nära. Han märkte det också. Men precis när jag börjar komma så avslutar han bara och stoppar in den. Jag KAN inte komma endast så, och han vet det. Jag brukar visa honom att jag vill att han smeker min klitoris när vi har sex, men det är samma sak där. Han gör det tills jag är så sjukt nära på att komma. Sen slutar han bara och fortsätter bara knulla. Jag förstår inte varför han gör så? Han bryr sig mycket om mig annars och så, och efter sex brukar jag bara vända mig om och vara ledsen men han förstår inte varför..

  • Svar på tråden Han vill inte ge mig orgasm?
  • Tom Araya

    Av någon anledning uppfattar jag er som rätt unga, därav svaret...
    För killar brukar sexet vara över när man kommit, kanske tror han det gäller även tjejer. Du kan ju börja med att få honom att ge dig en orgasm som slut på sexet, alltså efter ni knullat.

  • Anonym (Gaby)

    Men fråga varför han gör så, istället för att vända dig om och sura. Om han svarar typ "för att jag skiter i din orgasm" är det läge att dumpa, men svaret kan ju vara nåt annat. Han kanske inte fattade att du var på väg att komma, han kanske trodde du redan kommit osv.

  • Anonym (Gaby)

    Men fråga varför han gör så, istället för att vända dig om och sura. Om han svarar typ "för att jag skiter i din orgasm" är det läge att dumpa, men svaret kan ju vara nåt annat. Han kanske inte fattade att du var på väg att komma, han kanske trodde du redan kommit osv.

  • Tom Araya

    Jag brukar kunna vara rätt ego också när vi knullar, men jag har rätt svårt att komma så det funkar inte annars. Men då kan jag ägna mig helt åt henne ibland, före eller efter knullet eller vid ett helt annat tillfälle. Använder fingrar, tunga, leksaker och tillfredsställer henne. Hon kräver lite koncentration för att få orgasm.

  • j a d e

    5 månader är inte länge. Hur gamla är ni? Antingen vet han inte hur en kvinna fungerar eller så bryr han sig inte. Låter lagom kul.

  • Anonym (Anna)

    Han kanske tror att du redan kommit? Är du nära kanske det verkar så i hans ögon. har du bett honom fortsätta någon gång? Förstår att det är väldigt jobbigt för dig!!

  • Anonym (kvinna)

    Gör han sådär bara för att jävlas eller nåt tror du eller är han inte alls medveten om vad som är på väg att hända? Eller som andra skrivit, tror han att du redan kommit? Låter du något?

    Varför är det så viktigt att få orgasm förresten?

    Och får han orgasm varje gång?

  • Anonym (kvinna)
    Tom Araya skrev 2015-09-01 16:20:23 följande:

    Av någon anledning uppfattar jag er som rätt unga, därav svaret...
    För killar brukar sexet vara över när man kommit, kanske tror han det gäller även tjejer. Du kan ju börja med att få honom att ge dig en orgasm som slut på sexet, alltså efter ni knullat.


    Men varför ska man sluta tillfredsställa partnern av den anledningen? Har själv många gånger fortsatt stimulera för det är så trevligt när han njuter, även om man förstår att han snart sprutar och att det då kanske är slut för den här gången
  • Ego Lovers

    Men det är väl bara be honom fortsätta.

    Jag säger till när jag vill ha det på ett bestämt sätt, fortsätt, nä gör så istället, ta där, hårdare, inte så hårt, sluta inte, sluta.

    Man får ju kommunicera under akten medan man håller på för det är ju omöjligt för någon annan att känna det du känner. Han känner ju bara vad han känner och för män är det så att är de nära till orgasm så måste de sluta och ta det lugnt några sekunder för att sedan kunna fortsätta medan gör man så med en kvinna så får man starta om från noll och det tar längre tid innan hon kommer.

    Så snacka under tiden.

  • HäckHäxan
    Anonym (?) skrev 2015-09-01 15:59:58 följande:
    Hej!
    Jag och min pojkvän har inte varit ihop länge, ca 5 månader bara. Vi har sex väldigt ofta och det är väldigt bra sex, MEN det finns ett problem. Något som inte störde mig i början, men nu blir jag galen! Han vägrar ge mig orgasm. Har kommit en gång med honom endast. Jag behöver hans hjälp för att komma, dvs med fingrar eller tunga, men har rätt så enkelt att komma då. Sen hade vi sex förra veckan och han fingrade mig, och jag var sååå nära. Han märkte det också. Men precis när jag börjar komma så avslutar han bara och stoppar in den. Jag KAN inte komma endast så, och han vet det. Jag brukar visa honom att jag vill att han smeker min klitoris när vi har sex, men det är samma sak där. Han gör det tills jag är så sjukt nära på att komma. Sen slutar han bara och fortsätter bara knulla. Jag förstår inte varför han gör så? Han bryr sig mycket om mig annars och så, och efter sex brukar jag bara vända mig om och vara ledsen men han förstår inte varför..
    Min första tanke är den som flera nämnt redan att han kanske tolkar din början mot orgasm som slutet av din orgasm. Har du ens nämnt det där och påpekat hans ovana att sluta precis när du börjar närma dig? För hur skall han veta om du inte säger det rakt ut?

    Om du redan sagt det rakt ut och nu menar jag rakt ut inte massa hintar och annat där du begär att han är tankeläsare utan med riktiga ord?

    Hur skall han förstå varför om du inte sagt det rakt ut? Om du har sagt det rakt ut och han ändå inte verkar förstå eller bry sig så skulle jag nog övervägt att lämna.

    Men min nästa fråga är om du är handikappad och utan armar? För om du har armar så fattar jag inte varför du inte smeker dig själv när han är i dig och kommer på det viset. Din orgasm är inte enbart hans ansvar utan även ditt eget ansvar. Det är bara puckat att lägga ansvaret för sexlivet på bara en person. Dessutom verkar han ju måttligt puckad och sadistisk om han på riktigt fattat vad du säger men väljer att skita i det. Han står där med en kvinna som han faktiskt har förmågan att ge orgasm helt på egen hand och väljer att inte göra det. Undra om han har någon aning om hur många män som är avundsjuka på den situationen alls, dels förmågan att ge sin kvinna orgasm helt själv och det faktum att du faktiskt har lätt för att få orgasm.

    Är du säker på att han är normalbegåvad alls?
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Han vill inte ge mig orgasm?