• Svar på tråden Är jag gravid?
  • gardinia
    Tjej90 skrev 2015-09-01 16:39:51 följande:

    Nej. Det syns ju bara ett streck


    Men det är ju litelite lila där? Är mer än två veckor sen och nojig, kan inte ens läsa av ett graviditetstest haha :(
  • Tjej90
    gardinia skrev 2015-09-01 17:52:40 följande:
    Men det är ju litelite lila där? Är mer än två veckor sen och nojig, kan inte ens läsa av ett graviditetstest haha :(
    Vart ser du lila? Under plast remsan?
  • gardinia
    carolinajohansson93 skrev 2015-09-01 18:36:33 följande:

    jag ser!! Men gör ett till om några dagar igen o se om de visas tydligare :)


    Okej, tack:)
  • Anonym (L)

    Strecket höger om "max" är bara färgrester. Så blir det nästan alltid. Hade testet vart positivt hade det vart närmre kontrollstrecket. Tyvärr!

  • Anonym (Fifa)

    Jag gjorde ett rfus test här om dagen, fast var ej på.morgonen. Fick "färg rester" under plasten. Tog ett till morgonen efter och fick ett Tunt streck på rätt ställe man såg det efter ca 3-4min..

    Ska ta ett nytt nästa vecka å se om det blir tydligare eller om det kan ha vart ett tidigt mf. För många tecken har jag på att det borde vara en blivande grav på g

  • Tjej90

    Här är mina plus. Test strecket ska vara nära kontroll strecket. Det andra du ser på ditt test är färgrester tyvärr.

  • Erizajo

    Negativa utan tvekan tyvärr, som ovan skrev om det är plus så sitter det närmare kontrollstrecket.

  • Anonym (Anonymm)

    Jag undrar om jag är gravid..

    Gjorde ett test i fredags förra veckan (28e) som visade negativt. Vet att det kanske var lite tidigt.

    På söndagen (23e) fick jag som rosa flytningar som övergick till bruna efter tre dagar och sen den 28 fick jag vad jag trodde var mens strax efter jag gjorde testet men det höll bara i 1,5 dag ungefär och var väääääldigt lite blod. Har aldrig haft såhär innan och börjar tro att det är en nidblödning. Men om det var mensen så var den tidig...

    Har haft som mensvärk till och från sedan den 23e augusti, i början var jag yr också. Nu mår jag illa lite till och från och är tröttare än vanligt. Kissar oftare än vad jag brukar också. Tror ni jag kan vara gravid?

    Min senaste menscykel var 37 dagar men den brukar vara ganska oregelbunden. Och om den var 37 dagar den här gången också så hade jag ägglossning den 21 augusti och det var då kondomen sprack.. Tror ni jag kan vara gravid?

    Tacksam för svar!

  • emeeri

    Jag fick jätte jätte svagt för någon vecka sen på ett rfsu test. Sen imorse så testade jag med ett "testa tidigt" från testlagret & fick vad jag tycker ett ganska tydligt plus.

    Så köp ett testa tidigt och testa om några dagar. :)

    Någon som vet hur tillförlitliga testlagrets tester där? :)) (vågar inte hoppas på grav riktigt ännu..)

Svar på tråden Är jag gravid?