• Äldre 1 Sep 19:06
    1682 visningar
    11 svar
    11
    1682

    swefilemer

    Läste nån artikel här om dan att swefilmer.com ska ha kommit tillbaka. Är det någon som vet var de håller hus då?

  • Svar på tråden swefilemer
  • Flunke­n
    Äldre 2 Sep 06:40
    #1

    Dom heter swedilm.tv

  • Äldre 2 Sep 13:15
    #2
    Flunken skrev 2015-09-02 06:40:29 följande:

    Dom heter swedilm.tv


    Det funkar inte :(
  • Anonym (justm­e)
    Äldre 2 Sep 13:18
    #3
    Flunken skrev 2015-09-02 06:40:29 följande:

    Dom heter swedilm.tv


    Vet inte vad nya swefilmer är nånstans men det iaf inte det flunken skrev, den hemsidan funnits innan
  • Äldre 2 Sep 13:58
    #4

    swefilm.tv


    Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • Äldre 12 Sep 14:12
    #5
    Aniiee skrev 2015-09-02 13:58:51 följande:

    swefilm.tv


    Varför har dom då stängt ner en sån sen öppnar dom en ny? Är ju samma sak i
  • Anonym (exd)
    Äldre 12 Sep 14:14
    #6
    sallybuse skrev 2015-09-12 14:12:59 följande:
    Varför har dom då stängt ner en sån sen öppnar dom en ny? Är ju samma sak i
    Du är inte så klyftig, va?
  • Äldre 12 Sep 14:22
    #7
    -1
    Anonym (exd) skrev 2015-09-12 14:14:32 följande:
    Du är inte så klyftig, va?
    Nä det är möjligt. Men tyckte nog att du jävlig dum och skriva så när du inte vet vem jag är. jag är kanske  dum i huvudet.
  • Äldre 12 Sep 15:07
    #8
    sallybuse skrev 2015-09-12 14:12:59 följande:
    Varför har dom då stängt ner en sån sen öppnar dom en ny? Är ju samma sak i
    Domännamn funkar så. Det viktiga är liksom inte innehållet, utan sitens namn, framför allt efter punkten. Thepiratebay till exempel har stängts ner ett antal gånger, men kommit tillbaka, med exakt samma innehåll, men nytt efter punkten. De började som ett .se (har jag för mig), dvs svensk domän, men har haft både .org, .cz, .la och några till jag inte kommer ihåg. De hade även ett tag exakt samma innehåll, var fortfarande piratebay, men hette något annat. tagit bort några bokstäver eller så.

    De (både piratebay och swefilm och andra liknande siter) stänger inte ned frivilligt, utan efter påtryckningar, hot om domstol osv, Sen när siten är nere och hoten och påtryckningarna upphör så tar de en av sina andra domäner, eller köper en ny, och kör igång igen, för det är trots allt det allmänheten vill att de ska göra. Och vissa siter tjänar så klart även lite stålar på det....
    Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • Äldre 12 Sep 18:47
    #9
    Aniiee skrev 2015-09-12 15:07:28 följande:
    Domännamn funkar så. Det viktiga är liksom inte innehållet, utan sitens namn, framför allt efter punkten. Thepiratebay till exempel har stängts ner ett antal gånger, men kommit tillbaka, med exakt samma innehåll, men nytt efter punkten. De började som ett .se (har jag för mig), dvs svensk domän, men har haft både .org, .cz, .la och några till jag inte kommer ihåg. De hade även ett tag exakt samma innehåll, var fortfarande piratebay, men hette något annat. tagit bort några bokstäver eller så.

    De (både piratebay och swefilm och andra liknande siter) stänger inte ned frivilligt, utan efter påtryckningar, hot om domstol osv, Sen när siten är nere och hoten och påtryckningarna upphör så tar de en av sina andra domäner, eller köper en ny, och kör igång igen, för det är trots allt det allmänheten vill att de ska göra. Och vissa siter tjänar så klart även lite stålar på det....
    Ok men denna sidan var inget bra tyckte jag.Fanns ju inga svenska filmer.Skrev man på sök rutan vad man ville se så kom där fram ett par st.tryckte man då på filmen så funkade inte att se på.man kom tillbaka till hemsidan en gång till eller så stod de att den inte gick att se.

  • Äldre 12 Sep 18:53
    #10
    sallybuse skrev 2015-09-12 18:47:02 följande:
    Ok men denna sidan var inget bra tyckte jag.Fanns ju inga svenska filmer.Skrev man på sök rutan vad man ville se så kom där fram ett par st.tryckte man då på filmen så funkade inte att se på.man kom tillbaka till hemsidan en gång till eller så stod de att den inte gick att se.
    Ja, jag har ingen aning. Jag använder inte sidan då jag aldrig streamar film. Jag är en sån där farlig lagbrytare som laddar ned det jag vill se på.
    Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • Äldre 28 Sep 23:21
    #11

    *flinar åt lagbryterskan*
    Till TS. Har du testat popcorntime?
    Jag har självklart inte gjort det själv, eftersom det verkar lätt olagligt ; )

Svar på tråden swefilemer