• Lik trådskaparen

    Gravid eller spökstreck?



    Vad tror ni? Gravid eller spökstreck? Är ett tidigt test som ska känna av 10 miu/ml. Tog även ett test som ska känna av 25 miu/ml men det var garanterat negativt. Ett ältest visade positivt.  
  • Svar på tråden Gravid eller spökstreck?
  • Aniroma

    Jag ser absolut ett streck, ganska tydligt dessutom!! Men har svårt att se vilken färg det har? Är det rosa eller mer åt det grå hållet? Hur många dagar kvar till BIM?

  • Lik trådskaparen
    Aniroma skrev 2015-09-02 08:16:06 följande:

    Jag ser absolut ett streck, ganska tydligt dessutom!! Men har svårt att se vilken färg det har? Är det rosa eller mer åt det grå hållet? Hur många dagar kvar till BIM?


    Tack så mycket för svar!! Jag tycker inte att det syns så tydligt. Var svårt att få en "bra" bild på det... ^^ Jag är på dag 43 i cykeln. Mina cykler varierar men är i snitt på 35 dagar. Senast hade jag 39 dagar och dessförinnan 37 dagar. Jag tror att jag är på äl + 16 idag.
  • Lik trådskaparen
    Lik trådskaparen skrev 2015-09-02 08:20:44 följande:
    Tack så mycket för svar!! Jag tycker inte att det syns så tydligt. Var svårt att få en "bra" bild på det... ^^ Jag är på dag 43 i cykeln. Mina cykler varierar men är i snitt på 35 dagar. Senast hade jag 39 dagar och dessförinnan 37 dagar. Jag tror att jag är på äl + 16 idag.
    Missade helt att svara på din fråga. Jag tror att strecket ser ut att vara åt det rosa/röda hållet.
  • Aniroma

    Första gången jag tittade så var jag utomhus och kunde bara se det litegran. Nu sitter jag inomhus och det syns klart och tydligt! Ett stort grattis till dig!! Mitt tips är nu att köpa ett Clearblue digital, där får du verkligen svart på vitt att du är gravid samt hur långt gången du är! :) får du har ju absolut passerat din bimdag! :) grattis igen!

  • haannah

    Jag tycker det ser positivt ut!! :) jag hade definitivt tolkat det som positivt så jag håller tummarna för dig :) grattis!

  • Lik trådskaparen
    Tack så mycket! Vad goa ni är! Jag vågar dock inte tro att detta är sant än! Har ett test kvar som jag planerar att ta imorgon bitti ^^. Får inhandla ett Clearblue också! Gah. Jag är så rädd att det ska vara ett spökstreck, att jag testat fel på ngt sett, eller att ja.. att det inte är positivt helt enkelt. haha. :P
    Jag tycker dock att det är konstigt att testet med känslighet på 
    25 mlU/ml var negativt. Jag är ju ändå efter bim...hmmm. 
  • Aniroma
    Lik trådskaparen skrev 2015-09-02 11:18:38 följande:

    Tack så mycket! Vad goa ni är! Jag vågar dock inte tro att detta är sant än! Har ett test kvar som jag planerar att ta imorgon bitti ^^. Får inhandla ett Clearblue också! Gah. Jag är så rädd att det ska vara ett spökstreck, att jag testat fel på ngt sett, eller att ja.. att det inte är positivt helt enkelt. haha. :P

    Jag tycker dock att det är konstigt att testet med känslighet på 25 mlU/ml var negativt. Jag är ju ändå efter bim...hmmm. 


    Spökstreck är grå, ditt är rosa och rosa=positivt! Njut, du är gravid!! Gå och köp dig ett Clearblue idag och ta det imorgon bitti!
Svar på tråden Gravid eller spökstreck?