• Nallepuh_1

    Magen är kaos! Hjälp!?

    Hejsan! Min mage är kaos och behöver hjälp om det är någon som vet var det kan vara eller någon som kanske har varit med om samma sak!? Vill bara bli av med det här för jag kan varken äta, dricka något eller åka bil, buss, tåg osv!

    Det är så att när jag känner att jag behöver gå på toa så går jag direkt men det händer inget, kan varken kissa eller bajsa! Även fast jag känner att jag måste så sker ingenting, kan sitta hur länge som helst! Sen när jag väl går ifrån toan så kanske 5-10 minuter senare så måste jag på toa igen och är jag inte på toan inom ca 2 minuter så börjar mina händer skaka okontrollerat och jag börjar svettas och blir yr och illamående och måste spy.. När jag väl hittar/går på toa så händer allt på en gång, sen när jag väl är klar o går där ifrån så måste jag hitta/gå på toa igen och så fortsätter det sammanlagt 4 gånger... Jag kan känna mig klar och veta att jag är klar men så fort jag går därifrån så måste jag dit igen, när jag väl gått på toa så fortsätter magknipet och magen är stenhård och illamåendet kvarstår men brukar gå en liten promenad för att känna att allt är lugnt!

    Det har pågått nu i drygt 2 månader och jag fattar inte vad det är som sker..

    Jag kan inte äta för då blir det såhär till o med när jag inte äter så blir det såhär men det blir 10000 gånger värre och jag är inte förstoppad för jag går på toa så fort jag behöver gå på toa, jag tror inte jag är gravid då jag har spiral och mina symptomer är inga biverkningar av spiralen (står det) och jag trodde ett tag att det var mina tarmar så börjar gå tillbaka efter min förlossningen (snart 8 månader sen) men bm sa att det hade dom antagligen redan gjort..

    Så jag har ingen aning om vad det här kan vara!

    Så snälla hjälp mig!???

    Kan inte leva såhär, kan inte äta, kan inte vara mer än 500 meter från mitt hem och jag kan inte ta hand om mitt barn när det blir såhär..

  • Svar på tråden Magen är kaos! Hjälp!?
Svar på tråden Magen är kaos! Hjälp!?