• Anonym (Världensbästamorsa)

    Ska förstöra mellan min dotter och hennes pojkvän

    Min dotter är 17 år och har världens finaste pojkvän, som är 21 år. Jag tycker jättemycket om min dotters pojkvän för han är väldigt gullig mot min dotter och dom passar väldigt bra ihop. Jag tycker åldersskillnaden är för stor. Jag tänker att jag ska knulla med honom för att då vill min dotter säkert inte vara ihop med honom mer. Han är verkligen jättegullig och skötsam kille, och min dotter är också skötsam och duktig, men jag vill förstöra hennes stora kärlek nu för jag tror att hon kommer att må bättre då. Hon säger att han betyder allt för henne men jag tänker att man kanske skulle kunna ersätta den kärleken med något annat, som att hon får äta Mcdonalds hur mycket hon vill istället :D jag vet bara inte hur jag ska förklara för henne men jag tänker inte säga något utan bara gå in och förstöra mellan dom. En morsa har rätt att göra så. Hon fyller 18 i januari 2016 så än så länge bestämmer morsan :) Nu har jag bestämt mig och hur mycket hon än vill vara med honom så kommer han försvinna nu.

    Jag och min "nya" sambo har varit tillsammans i 5 år och nu väntar vi våran första bebis tillsammans. Hon kanske kan ha bebisen istället som kärlek? I vilket fall som helst så är han för gammal för henne och det spelar ingen roll hur snäll han än är...hellre att hon är tillsammans med en jämngammal som inte alls är lika snäll i så fall. Jag skulle acceptera om han bestämde allt och körde över henne bara båda är födda 1998 liksom, men den här killen som hon är tillsammans med nu är född 1993 och låter henne bestämma mycket när hon är hemma hos honom. Ville bara skriva av mig här lite. Hoppas någon förstår iaf varför. En 98a ska inte ha en 93a och en 93a ska inte ha en 98a. Tack och hej leverpastej ville bara skriva av mig.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-02 17:44
    Hon och hennes kille har varit ihop i 1,5 år.

  • Svar på tråden Ska förstöra mellan min dotter och hennes pojkvän
  • Anonym (Världensbästamorsa)
    Smarthuvud skrev 2015-09-02 17:47:49 följande:

    Troll, eller tvättälta idiot.. Inte ens värt att kommentera i övrigt.


    Vadå troll? Jag är seriös!
  • Anonym (Världensbästamorsa)
    Smarthuvud skrev 2015-09-02 17:47:49 följande:

    Troll, eller tvättälta idiot.. Inte ens värt att kommentera i övrigt.


    Vadå troll? Jag är seriös!
  • Aikido
    Anonym (Världensbästamorsa) skrev 2015-09-02 17:52:51 följande:
    Vadå troll? Jag är seriös!
    Många troll är seriösa i sina försök att bli tagna på allvar.
  • Pentra

    TS, allvarligt; oavsett om du menar allvar eller om du trollar; du måste nog vara riktigt sjuk i huvudet. Sök hjälp! ... /Pentra

  • Anonym (Världensbästamorsa)
    Pentra skrev 2015-09-02 17:56:17 följande:

    TS, allvarligt; oavsett om du menar allvar eller om du trollar; du måste nog vara riktigt sjuk i huvudet. Sök hjälp! ... /Pentra


    Hon har inte rätt att vara tillsammans med honom. Hon har inte rätt att vara ihop med en som är född -93.
  • Dijon

    TS, ska man trolla ska man göra det trovärdigt eller roligt, om man nu måste.

    Det här var inget av det. Fail.

  • Anonym (Suck)

    Men snälla lilla vän! Väx upp! Hela tråden är så dåligt påhittat att det nästan är roligt

Svar på tråden Ska förstöra mellan min dotter och hennes pojkvän