• Anonym (:))

    Kåt hela tiden! Konstigt?!

    Har alltid ansett mig vara en väldigt sexuell person som tycker sex är viktigt i en relation exempelvis. Men nu... Det är helt galet...

    Har varit singel ett tag och har inte haft sex på länge. Har ingen kk eller liknande. Trots detta är jag så kååååt hela tiden...  Känner mig som en hungrig katt på savannen bara det att jag inte haft sex med någon. Onanerar såklart för att stilla mina behov men det hjälper inte... Onanerade idag med ett ljus??!! Fick orgasm men var ändå lika kåt, om inte mer än innan jag började...Förvånad Gaaaah... Vad beror detta på?! 

    Behöver jag bara ett rejält ligg eller är det såhär i perioder?

    Seriösa svar uppskattas!

  • Svar på tråden Kåt hela tiden! Konstigt?!
  • Anonym (:))
    Ego Lovers skrev 2015-09-03 00:29:48 följande:

    Ja du behöver ett ligg, ja med


    men försvinner kåtheten efter ett riktigt bra ligg som inte kan tillfredsställas på egen hand? Eller kommer jag vara såhär kåt? Kan vara positivt men att vara kåt hela tiden hindrar ens arbetet bland annat... Fokuset är någon annanstans. 
  • Anonym (Hmhm)

    Visst man kan ha perioder som man är mer, och mindre kåt. Speciellt om man inte har någon att ligga med. Hormoner kan påverka väldigt mycket, t ex så blir jag kåtare när jag har mens. Psykiska problem kan också påverka lusten åt båda hållen.

    Jag skulle föreslå att du köpte någon riktig leksak, för ett ljus är ju inte så jätte skönt att använda. Och även rekommendera att du läser lite om sexmissbruk så att du kan känna efter om du är i riskzonen.

    Ha det skönt!

  • Ego Lovers
    Anonym (:)) skrev 2015-09-03 00:38:04 följande:
    men försvinner kåtheten efter ett riktigt bra ligg som inte kan tillfredsställas på egen hand? Eller kommer jag vara såhär kåt? Kan vara positivt men att vara kåt hela tiden hindrar ens arbetet bland annat... Fokuset är någon annanstans. 
    Det är inte säkert. Det vet man inte förrän efteråt.
  • Anonym (Hmm avis)

    Hej.

    Det verkar kul. Blir aldrig kåt om jag inte har en kille brevid mig. Köp en dildo!!! Lätt att få orgasm med en sån.

  • Zaxika

    Det är väl klart att kroppen kan hungra efter sex. Håll ögonen öppna så hittar du nog en lämplig kandidat.

    Skaffar du någon att sexa med vid behov så tror jag inte att du kommer uppleva kåtheten som något negativt.

    Lycka till!

  • Anonym (:))
    Anonym (Hmhm) skrev 2015-09-03 01:04:58 följande:

    Visst man kan ha perioder som man är mer, och mindre kåt. Speciellt om man inte har någon att ligga med. Hormoner kan påverka väldigt mycket, t ex så blir jag kåtare när jag har mens. Psykiska problem kan också påverka lusten åt båda hållen.

    Jag skulle föreslå att du köpte någon riktig leksak, för ett ljus är ju inte så jätte skönt att använda. Och även rekommendera att du läser lite om sexmissbruk så att du kan känna efter om du är i riskzonen.

    Ha det skönt!


    Det har varit en del stress omkring mig den senaste tiden men har svårt att förstå hur det gör mig  kåtare? 

    Äger ingen leksak så det är väl dags för det, haha! Ljuset var det bästa jag kunde hitta Tungan ute Men det ger ju ingen penis effekt direkt. 

    Sexmissbruk tror jag inte, måste man inte ha sex för att vara i den riskzonen?

    Tack!! Skönt har jag... Men är kåt ändå. Lyx problem kanske
  • Anonym (:))
    Anonym (Hmm avis) skrev 2015-09-03 07:18:51 följande:

    Hej.

    Det verkar kul. Blir aldrig kåt om jag inte har en kille brevid mig. Köp en dildo!!! Lätt att få orgasm med en sån.


    Både kul men även frustrerande att aldrig bli stillad i sin hunger... Annars när man fått orgasm så kan man känna sig nöjd och tillfredsställd, men inte nu. 
Svar på tråden Kåt hela tiden! Konstigt?!