• Anonym (Fundersam!)

    Fundersam, kär tjej!

    Hej!

    Jag och min sambo har varit tillsammans i 2,5 år ungefär. Han är min livskärlek och den jag vill leva med. Vi är fortfarande nykära o uppvaktar varann. Det känns verkligen som vi är gjorda för varann, pratar om allt mella himmel o jord Jag och han köpt hus också. Vi är 28 år o 31. Jag och han har båda diskuterat barn o äktenskap. Vi vill båda delarna:D

    Nu till trådens anledning, jag blir mer o mer sugen på att gifta mig med honom, min själsfrände. Orkar knappt vänta på att få byta ringar o säga fina kärlekslöften. Nu i veckan nämnde en kompis att det är skottår nästa år o att jag borde fria till han:) Ingen av våra kompis vet om han kommer få tummen ur o göra det själv. Behöver tips o råd. Är det okej att tjejen friar? Hur bör man gå till väga?:) känns ju inte feminint att gå ner på knä;)

  • Svar på tråden Fundersam, kär tjej!
  • Frontline

    Vi lever i 2015 nu så vem som friar eller gör vad är ju ointressant..


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Fundersam!)

    Jo sant, vet bara inte om det är viktigt för han att han går ner på knä. Kanske känsligt det där Hur han ser på det jag går o längtar o längtar. Borde man försöka fråga han på ett diskret sätt först? :)

  • Anonym (Bliss)
    Anonym (Fundersam!) skrev 2015-09-03 00:52:06 följande:
    Jo sant, vet bara inte om det är viktigt för han att han går ner på knä. Kanske känsligt det där Hur han ser på det jag går o längtar o längtar. Borde man försöka fråga han på ett diskret sätt först? :)
    När du väl frågat så har du ju friat i och med det :) Grattis till kärleken!
  • Blueskillen

    Jag hade blivit riktigt rörd och givetvis glad om min stora kärlek hade friat till mig. Som sagt så lever vi i år 2015 så varför ska inte en kvinna kunna fråga detta.

  • driver28
    Frontline skrev 2015-09-03 00:47:04 följande:

    Vi lever i 2015 nu så vem som friar eller gör vad är ju ointressant..


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
    Word!
Svar på tråden Fundersam, kär tjej!