• Anonym (Nyfiken38)

    Fantiserar om en riktigt välutrustad man

    Jag har en fantasi som jag haft ett tag nu, att ha sex med en riktigt välutrustad man. Och då tänker jag 25-30 cm lång och kanske 20cm runt om..

    Jag inser att jag kanske varken får in den i musen eller i munnen, men det skulle vara lite av grejen. Plus, att runka av honom med två händer utan att täcka hela längden :)

    Vet inte ens om det finns män med de måtten, så får väl se om det kan hända..

    Fler som fantiserar om det, eller har provat?

  • Svar på tråden Fantiserar om en riktigt välutrustad man
  • Anonym (Cola)
    Anonym (Nyfiken38) skrev 2015-09-03 08:13:10 följande:

    Jag har en fantasi som jag haft ett tag nu, att ha sex med en riktigt välutrustad man. Och då tänker jag 25-30 cm lång och kanske 20cm runt om..

    Jag inser att jag kanske varken får in den i musen eller i munnen, men det skulle vara lite av grejen. Plus, att runka av honom med två händer utan att täcka hela längden :)

    Vet inte ens om det finns män med de måtten, så får väl se om det kan hända..

    Fler som fantiserar om det, eller har provat?


    20 cm runt om är ungefär som en Colaburk.
  • Anonym (GLH)

    Good luck hunting :)...förstår din visuella fantasi, men måtten du nämner är smått utopiska, men det har du säkert bra koll på. Som att leta efter en nål i en höstack. Tur det finns dildos :)

  • Anonym (Nyfiken38)
    Anonym (GLH) skrev 2015-09-03 08:37:33 följande:

    Good luck hunting :)...förstår din visuella fantasi, men måtten du nämner är smått utopiska, men det har du säkert bra koll på. Som att leta efter en nål i en höstack. Tur det finns dildos :)


    Ja jag inser att det är ovanligt.. Och kanske därför än mer lockande :) Dildosar finns, både att köpa och här hemma , men det är ju inte äkta vara tyvärr.

    Det måste inte vara just 20cm i omkrets, 17-18 är stort det också..

    Hur stort har ni haft eller sett "bildbevis" på?
  • Anonym (Cola)
    Anonym (Nyfiken38) skrev 2015-09-03 17:05:55 följande:
    Ja jag inser att det är ovanligt.. Och kanske därför än mer lockande :) Dildosar finns, både att köpa och här hemma , men det är ju inte äkta vara tyvärr.

    Det måste inte vara just 20cm i omkrets, 17-18 är stort det också..

    Hur stort har ni haft eller sett "bildbevis" på?
    Har hört att den grövsta inom porren är 18 cm i omkrets...
    Vad är det största du själv varit med om? Var den största den bästa?
  • Nyfikna72

    Vi delar båda din fantasi men det är det nog många som gör. Vi kör på med xxl dildos tills det dyker upp nåt annat......skriv en rad om du har lust.

  • Lever så

    24 × 17 är den största jag haft, det gick bra men vi testade aldrig analt...


    never a failure always a lesson
  • Anonym (Nyfiken38)
    Lever så skrev 2015-09-03 19:45:26 följande:

    24 × 17 är den största jag haft, det gick bra men vi testade aldrig analt...


    Hur funkade det att suga av honom? Gick det över huvud taget att få in i munnen?
  • Anonym (Nyfiken38)
    Lever så skrev 2015-09-03 19:45:26 följande:

    24 × 17 är den största jag haft, det gick bra men vi testade aldrig analt...


    Hur funkade det att suga av honom? Gick det över huvud taget att få in i munnen?
  • Anonym (Nyfiken38)
    Anonym (Cola) skrev 2015-09-03 18:31:31 följande:

    Har hört att den grövsta inom porren är 18 cm i omkrets...

    Vad är det största du själv varit med om? Var den största den bästa?


    Den största var nog runt 20. Och nej, det är absolut inte så att ju större desto "bättre" för sex. Rent njutningsmässigt för mig så är längden oväsentlig så länge den är över typ 10cm. Att få in mig föredrar jag en medelgrov, och att suga av så är det enklare med en smalare.

    Att jag vill testa en så stor är mest en fantasi som handlar om det visuella, att den just är så stor. Vill givetvis testa att suga och rida den, men blir inte besviken om det inte går. Att runka av den och se den spruta skulle vara riktigt hett och göra mig nöjd :)
  • Anonym (Cola)
    Anonym (Nyfiken38) skrev 2015-09-03 20:50:36 följande:
    Den största var nog runt 20. Och nej, det är absolut inte så att ju större desto "bättre" för sex. Rent njutningsmässigt för mig så är längden oväsentlig så länge den är över typ 10cm. Att få in mig föredrar jag en medelgrov, och att suga av så är det enklare med en smalare.

    Att jag vill testa en så stor är mest en fantasi som handlar om det visuella, att den just är så stor. Vill givetvis testa att suga och rida den, men blir inte besviken om det inte går. Att runka av den och se den spruta skulle vara riktigt hett och göra mig nöjd :)
    Du menar väl 20 i längd då hoppas jag??
  • Lever så
    Anonym (Nyfiken38) skrev 2015-09-03 20:22:37 följande:

    Hur funkade det att suga av honom? Gick det över huvud taget att få in i munnen?


    Nja inte särskilt bra, roligare med en mer lagom men visuellt var det läckert onekligen
    never a failure always a lesson
  • Anonym (Nyfiken38)
    Anonym (Cola) skrev 2015-09-03 21:21:39 följande:

    Du menar väl 20 i längd då hoppas jag??


    Ja precis. Grovleken var högst medel, kanske lite smalare,och ganska litet ollon.
  • Anonym (Cola)
    Anonym (Nyfiken38) skrev 2015-09-03 20:22:37 följande:
    Hur funkade det att suga av honom? Gick det över huvud taget att få in i munnen?
    Jag har själv "bara" 16 i omkrets, men redan för mig är det ganska problematiskt att få en ordentlig avsugning. Mycket tänder och kramp i käkarna...
  • Anonym (B)

    Runt 16 i omkrets är den största jag varit med. Innan dess hade jag varit med högst normala. Visst, det var nytt och häftigt att se på. Men för min del och för min kropp var det för grovt. Jag tyckte inte alls att sexet blev bra och att ge honom en avsungnig var jättejobbigt. Mitt ex (och den enda som jag mätt) hade en kuk på 18cm och så var den 14cm runt om. Det är den näst största jag varit med och utan tvekan den skönaste. Sen är det ju givetvis inte endast hans storlek som gjorde det. Vi synkade väldigt väldigt bra. Han skulle säkert kunna varit lite större eller lite mindre. Men det är i alla fall min idealkuk. Sen var han en jobbig jävel på andra vis. Hans kuk är det enda jag saknar med honom.

  • Anonym (Nyfiken38)
    Anonym (B) skrev 2015-09-04 10:28:48 följande:

    Runt 16 i omkrets är den största jag varit med. Innan dess hade jag varit med högst normala. Visst, det var nytt och häftigt att se på. Men för min del och för min kropp var det för grovt. Jag tyckte inte alls att sexet blev bra och att ge honom en avsungnig var jättejobbigt. Mitt ex (och den enda som jag mätt) hade en kuk på 18cm och så var den 14cm runt om. Det är den näst största jag varit med och utan tvekan den skönaste. Sen är det ju givetvis inte endast hans storlek som gjorde det. Vi synkade väldigt väldigt bra. Han skulle säkert kunna varit lite större eller lite mindre. Men det är i alla fall min idealkuk. Sen var han en jobbig jävel på andra vis. Hans kuk är det enda jag saknar med honom.


    Ja i längden är det väl inte så smidigt med en så stor, jag är som sagt mest sugen på att prova någon gång. Inser att jag säkert inte får in en 25x18cm varken i musen eller munnen, men vill uppleva känslan av att använda det, tunga och läppar tills han kommer..

    Gick det bra att suga av exet som hade 14cm i omkrets?
  • Anonym (B)
    Anonym (Nyfiken38) skrev 2015-09-05 13:09:17 följande:

    Ja i längden är det väl inte så smidigt med en så stor, jag är som sagt mest sugen på att prova någon gång. Inser att jag säkert inte får in en 25x18cm varken i musen eller munnen, men vill uppleva känslan av att använda det, tunga och läppar tills han kommer..

    Gick det bra att suga av exet som hade 14cm i omkrets?


    Ja och vi tjejer är ju också olika där nere så bara för att 16 var för stort för mig i omkrets så kanske det skulle passa perfekt för dig.

    Ja det gick bra alltså den var sådär perfekt till allting! tillräckligt grov så känslan blev bra. Kom nästan alltid av att han enbart kom in och ut i mig. Den var stor med inte för stor för att suga. Det gick att använda två händer. Var jag riktigt kåt så gick även analt....längden var perfekt för variation.

    Usch, nu saknar jag honom. Eller hans kuk i alla fall den var för mig väldigt snygg att se på också. Fräsch.
  • Anonym (T)
    Anonym (B) skrev 2015-09-05 15:55:19 följande:

    Ja och vi tjejer är ju också olika där nere så bara för att 16 var för stort för mig i omkrets så kanske det skulle passa perfekt för dig.

    Ja det gick bra alltså den var sådär perfekt till allting! tillräckligt grov så känslan blev bra. Kom nästan alltid av att han enbart kom in och ut i mig. Den var stor med inte för stor för att suga. Det gick att använda två händer. Var jag riktigt kåt så gick även analt....längden var perfekt för variation.

    Usch, nu saknar jag honom. Eller hans kuk i alla fall den var för mig väldigt snygg att se på också. Fräsch.


    Min lille gynnare har samma mått som ditt ex. En smått episk upplevelse gav min kk mig när hon låg på rygg med huvudet över sängkanten och svalde 100% gång på gång. Galet!
  • CuriousJoe
    Anonym (Nyfiken38) skrev 2015-09-03 08:13:10 följande:

    Jag har en fantasi som jag haft ett tag nu, att ha sex med en riktigt välutrustad man. Och då tänker jag 25-30 cm lång och kanske 20cm runt om..

    Jag inser att jag kanske varken får in den i musen eller i munnen, men det skulle vara lite av grejen. Plus, att runka av honom med två händer utan att täcka hela längden :)

    Vet inte ens om det finns män med de måtten, så får väl se om det kan hända..

    Fler som fantiserar om det, eller har provat?


    Hör av dig, du kommer inte ångra dig ;)
Svar på tråden Fantiserar om en riktigt välutrustad man