• Anonym (Lovis­a)
    Äldre 3 Sep 10:53
    1108 visningar
    4 svar
    4
    1108

    Före/efterbilder träning!

    Hej alla glada!

    Jag är en mamma på 25 år som försöker hitta lite inspiration till att få tillbaka min vältränade kropp efter förlossningen. Jag födde barn för 6 månader sen och gick under graviditeten upp från 53-68 kg. Är 169 lång. Väger nu 58 kg och har börjat komma igång med träningen igen. Sitter och googlar efter lite inspirerande bilder på personer som lyckats gå ner i vikt samt bygga muskler men hittar bara massa före/efter bilder där man från start vägt ca 100 kg och gått ner till 70 och inte byggt muskler. Någon som lyckats med något liknande som det jag vill och som vill bidra med lite peppande före och efterbilder? :)

    Tack!

    / Lovisa

  • Svar på tråden Före/efterbilder träning!
  • Anonym (Xxx)
    Äldre 3 Sep 11:01
    #1

    Kolla, "jagtogbeslutet" på Insta..

    Där finns det en del normala bilder.

  • Äldre 3 Sep 12:46
    #2

    Ja, jag gick från 95 till 65 på ett år. Började två veckor efter min dotters födelse. Magmuskler och tonade ben/rumpa och även armar. Alltså lagt på mig muskler utöver viktnedgång i fettprocent.

    Dock har jag inga bilder då jag är utomlands och reser hem imorgon. Kan lägga upp när jag fått tillbaka datorn som är på lagning.

  • Anonym (Enbit­påväg)
    Äldre 3 Sep 13:40
    #3

    Jag gick ner från 100kg (ingen bra bild, men har knappt några då jag inte ville vara med på bilder då..) till ca 80kg på bilden. Inte hemskt mycket synliga muskler då jag fort har en hel del hull på bilden, men ändå, en bit på väg.. :)

  • Äldre 3 Sep 15:02
    #4
    Anonym (Enbitpåväg) skrev 2015-09-03 13:40:31 följande:

    Jag gick ner från 100kg (ingen bra bild, men har knappt några då jag inte ville vara med på bilder då..) till ca 80kg på bilden. Inte hemskt mycket synliga muskler då jag fort har en hel del hull på bilden, men ändå, en bit på väg.. :)


    BRA JOBBAT!!
Svar på tråden Före/efterbilder träning!