• Anonym (missm­atchad­)
    Äldre 3 Sep 10:58
    1084 visningar
    5 svar
    5
    1084

    perfekt sex men inte rätt känslor

    Han passar mig sexuellt perfekt... jag är svårt kinky och han ger mig allt i alla delar...

    Men jag känner inte för honom som man ska för att vara ett par... han kväver mig med sin omsorg och jag riskerar att bli elak...

    Han smiskar och piskar mig men det är jag som styr. Allt. Han kryper för mig och jag tappar respekten. Han är lycklig i detta och säger att det ger hans liv mening att ta hand om mig. När jag var sjuk oroande han sig för hur jag skulle få i mig mat.. jag är 40 år och har barn så hittills har jag klarat av det...

    Jag vill vara med honom men det går inte när han bara dyrkar mig... tar ifrån mig alla initiativ och tillfredsställer mig innan jag visste att jag ville...

    Jag är hans prinsessa men jag saknar att vara vuxen...

    Hjälp?

  • Svar på tråden perfekt sex men inte rätt känslor
  • Anonym (bra?)
    Äldre 3 Sep 18:22
    #1

    Har du pratat med honom att du känner så här?

  • Anonym (missm­atchad­) Trådstartaren
    Äldre 3 Sep 19:40
    #2
    Anonym (bra?) skrev 2015-09-03 18:22:24 följande:

    Har du pratat med honom att du känner så här?


    Nej... jag vet inte hur jag ska kunna ta upp det... han vill ju bara väl med sin omsorg.. och jag njuter ju också av det men det blir för mycket.

    Som det är nu känns det som jag balanserar på en knivsegg...

    Jag vet att jag kommer såra honom djupt och jag avskyr det för han är fantastisk.

    Jag vet inte hur jag ska ta upp att han kväver mig, hur säger man sånt?
  • Anonym (missm­atchad­) Trådstartaren
    Äldre 3 Sep 19:40
    #3
    Anonym (bra?) skrev 2015-09-03 18:22:24 följande:

    Har du pratat med honom att du känner så här?


    Nej... jag vet inte hur jag ska kunna ta upp det... han vill ju bara väl med sin omsorg.. och jag njuter ju också av det men det blir för mycket.

    Som det är nu känns det som jag balanserar på en knivsegg...

    Jag vet att jag kommer såra honom djupt och jag avskyr det för han är fantastisk.

    Jag vet inte hur jag ska ta upp att han kväver mig, hur säger man sånt?
  • Äldre 3 Sep 22:56
    #4

    Du är som jag ser det i en valsituation. Antingen nöjer du dig med honom ett tag som KK o bara utnyttjar honom för sex. Eller så pratar du med honom och berättar hur du känner angående dina känslor för honom. Beror lite på vad du vill ha ut av det hela 

  • Anonym (krill­e)
    Äldre 4 Sep 09:46
    #5

    Jag tror du får svårt att någonsin hitta en partner som motsvarar dina förväntningar. Om man tycker om någon så visar man det genom att vara omtänksam och ta hänsyn.

    Ett bra förslag skulle väl vara om du kontaktade "Anabolakillen" eller vad han heter här på FL, ni skulle matcha suveränt.Solig

Svar på tråden perfekt sex men inte rätt känslor