• Anonym (olustig)

    otrogen?

    Hej! ursäkta att det blev så himla långt, vet inte riktigt vart jag ska börja, men har börjat misstänka att min nyblivna fru är otrogen(tillsammans mellan 3-5år och gifta i <3 mån). ska försöka punkta upp detta så de kanske blir lite mer överskådligt


     


    * hon har varit öppen med att denna kille vill ligga med henne. men säger att hon aldrig skulle göra något med honom vilket motbevisas längre ner.


     


    * jag, min fru och min familj satt och pratade när hon nämnde något(minns ej, men något lätt olämpligt) hon och killen pratat om. när jag bad att få läsa sa hon att hon raderar alla konversationer efter hon chattat klart, vilket jag några dagar senare upptäckte va ren lögn(hon lämnade FB-chatsidan framme när hon lämnade datorn, jag läste dock inget).


     


    * hon har sen några veckor börjat snapchatta med killen(istället för FB/sms) och låter bli att öppna bilderna/meddelanden när jag kan se. vilket hon enbart gör med honom, får hon en snap av någon annan öppnar hon direkt. De få bilder jag sett har vart på ansiktet och hans bara överkropp eller hans mage och ben med kallingar på.


     


    * detta har även lett till att hon vill mysa mindre och ligger hellre åt ett annat håll så hon kan kolla sina snaps utan att jag ser än att bli om hållen av mig


     


    * detta ledde till att jag började misstänka att hon va otrogen då hon undanhåller så mycket, så nästa gång hon lämnade datorn med facebook uppe så kunde jag inte låta bli att kolla vad de skickat till varandra och de va en hel del om sex även om de vid den tiden inte legat med varandra, skrivet från 3 år sedan fram till någon vecka sen.


    1. han har sovit över hos henne innan vi träffades, inget sex. Hon ville att han skulle ta initiativ och han ville visa att han inte bara är en sån kille som är ute efter sex. hade dom sovit hos varandra idag hade både gjort det annorlunda, dvs haft sex.


    2. hon är ute på krogen, han är hemma och vill att hon kommer över och 'myser med honom naken'. Hon vill att han kommer ut på krogen en stund först. Inget av de händer.


    3. hon suger på godis och han önskar de va något annat hon sög på, hon frågar ut honom hur han vill bli förförd o få bästa upplevelsen.


    4. pratar om va de gillar, båda är o föredrar helrakade, giller dirtytalk och hårda tag bl a.


    5. hon frågar om han runkar igen, det gör han. fantiserar om henne, att de har sex. Hon tjatar om detaljer och han beskriver ställningar och att hon sen suger av honom. han är tydligen väldigt stor och hård, och den är x cm lång.


    6. jag är slutkörd av för mycke sex, hon är fortfarande sugen och han önskar de va han som va slut, han frågar om en avsugning men hon orkar inte åka nånstans, annars kanske


    7. pratar om hon vill köra med eller utan kondom, pratar detaljerat om att ha sex i kyrkan och skogen, pratar om deras sexleksaker och skickar bilder på dom, pratar om att testa hans spermier.


     


    De går sen över till att använda snapchat. Utöver detta har även en del bilder skickas från hans sida. t.ex helnaken från sidan där man inte ser något, helnaken med bara täcke som knappt täcker, men ser tydligt att han är nyrakad samt lite av kukroten. Vågar inte tänka på vad som skickas på snapchat... nu jobbar jag på annan ort och är då borta över 10h per dag och hon har en kvällsaktivitet 2-4ggr i veckan, vilket bara var 2ggr från början, så tid att träffas finns ju... Innan dom började snapchatta vet jag att dom inte gjort nånting iaf, men jag börjar bli väldigt orolig måsta jag erkänna.


     


    Några förslag på vad jag kan göra? Hur hade ni reagerat och vad hade ni gjort?

  • Svar på tråden otrogen?
  • Ellile

    konfrontera henne, be henne ärligt berätta vad hon känner för dig och vad det är hon håller på med och varför, det är nog det bästa du kan göra. Det är vad jag hade gjort för ett sånt beteende hade jag aldrig accepterat om ja var gift med någon.

  • Anonym (:))

    Men skit är det din fru? Hade det varit min man hade slampan åkt ut!!! Hon har ju ingen respekt för dig eller ert giftemål!!! Man behöver inte röra varandra för att vara otrogen, hela hennes psyke är ju otrogen. Skulle aldrig lita på en sådan människa!

  • aldrig otrogen

    Jag har varit i din sits och gjorde följande:
    Gick in på skattemyndighetens hemsida , skrev ut ansökan om äktenskapsskillnad och la på köksbordet ihop med ett blankt block på vilket jag skrivit högst upp "Sanningen och inget annat än Sanningen.
    Sedan skrev jag en liten not att du kan ringa mig när ett av pappren är ifyllt så kommer jag hem och pratar . sedan åkte jag hem till vänner och umgicks tills telefon ringde .
    Jag åkte hem , möttes av en hysterisk fru , dock inte en bokstav på pappren så jag vände och gick igen . telefon ringde efter en timme sen kom sanningen , med tårar ånger och "Lämna mig inte snälla". Vi tog oss igenom det hela efter sju sorger och åtta bedrövelser men det fick önskad effekt  :
    En ide bara ,upp till dig .
    M.V.H. Aldrig otrogen

  • Anders 386

    Jag hade faktiskt lämnat henne direkt. Jag skulle kunna förlåta en engångsgrej, men din fru har faktiskt ett förhållande med en annan man. Jag skulle aldrig kunna få tillbaka förtroendet för henne, det är tyvärr helkört.
    Ovanligt enkelt val faktiskt. Hur kan du överhuvudtaget se någon annan lösning?

  • Anonym (Hämnd?)

    Det här låter som om hon hämnas för att du ser på porr. Gör du det?

  • Linux1003

    Jag kan bara läsa det du skriver och jag tycker att du har en mycket hög toleransnivå när det gäller din fru. Otrohet brukar oftast bottna i djupa relationsproblem och med tanke på att ni är nygifta så är det ett mycket olämpligt och respektlöst beteende från henne. Jag vet inte om jag hade varit så storsint om jag hade varit i dina kläder.

    Hoppas det löser sig för dig.

  • Anonym (Bra förslag)
    aldrig otrogen skrev 2015-09-03 14:05:48 följande:

    Jag har varit i din sits och gjorde följande:

    Gick in på skattemyndighetens hemsida , skrev ut ansökan om äktenskapsskillnad och la på köksbordet ihop med ett blankt block på vilket jag skrivit högst upp "Sanningen och inget annat än Sanningen.

    Sedan skrev jag en liten not att du kan ringa mig när ett av pappren är ifyllt så kommer jag hem och pratar . sedan åkte jag hem till vänner och umgicks tills telefon ringde .

    Jag åkte hem , möttes av en hysterisk fru , dock inte en bokstav på pappren så jag vände och gick igen . telefon ringde efter en timme sen kom sanningen , med tårar ånger och "Lämna mig inte snälla". Vi tog oss igenom det hela efter sju sorger och åtta bedrövelser men det fick önskad effekt  :

    En ide bara ,upp till dig .

    M.V.H. Aldrig otrogen


    Önskar att jag gjort just så när jag var i den situationen. I stället fortsatte hon tills jag fick nog nåt år senare.
  • geg

    Fullständigt respektlöst. Konfrontera. Men henne kan du väl aldrig lita på igen oavsett vad som hänt mellan dem irl?

  • Anonym (Asimovaren)

    Konfrontera henne, men gör det nu, vänta inte!

    Har du nån aning om hon har legat killen?

    Tala om att det inte är någon ide att vara ihop längre, du fick ett bra förslag att skriva ut skillsmässopapper och lägga på bordet.

    Märkligt att hon överhuvudtaget ville gifta sej med dej.

    Hoppas att ni inte har barn

  • Anonym (Mtail)

    Skulle jag aldrig kunna tillåta. Enda sättet för mig att gå vidare utan att göra slut är att konfrontera och få henne att säga upp kontakten med honom helt, ett enda SMS o de är slut. Sen kan du få henne att göra något för dig som får henne att visa att hon verkligen älskar dig. Nått hon inte gör för dig i sängen kanske? :p

  • Anonym (Mtail)

    Skulle jag aldrig kunna tillåta. Enda sättet för mig att gå vidare utan att göra slut är att konfrontera och få henne att säga upp kontakten med honom helt, ett enda SMS o de är slut. Sen kan du få henne att göra något för dig som får henne att visa att hon verkligen älskar dig. Nått hon inte gör för dig i sängen kanske? :p

  • Anders 386
    Anonym (Mtail) skrev 2015-09-04 08:51:17 följande:

    Skulle jag aldrig kunna tillåta. Enda sättet för mig att gå vidare utan att göra slut är att konfrontera och få henne att säga upp kontakten med honom helt, ett enda SMS o de är slut. Sen kan du få henne att göra något för dig som får henne att visa att hon verkligen älskar dig. Nått hon inte gör för dig i sängen kanske? :p


    Att pressa någon till något sexuellt som hen inte är bekväm med är ett riktigt bottennapp. Sånt gör man bara inte mot en kvinna!  Det lär knappast förbättra kärleken i förhållandet.

    Jag skulle förövrigt göra slut direkt, jag skulle aldrig kunna lita på den kvinnan någonsin.
  • Anonym (olustig)

    vad jag vet har dom inte legat med varandra. vi har inga, försöker dock ...

    märkte också att under de 2-3 dagar som dom pratade mest sex också är de dagar vi haft absolut mest sex. uppenbarligen kåt av att prata honom och inte på mig. 

    men ja, jag kommer att göra slut. nu är det dock så att jag har provanställning i 2.5 månad till innan jag får tillsvidareanställning och jag måste kunna visa upp att jag har inkomst i 6 månader framåt för att få ta en lägenhet i orten jag jobbar. 
    så om jag gör slut nu har jag 2 månader innan jag ens kan ta en lägenhet, plus tid att hitta en bra, plus tid innan ja kan flytta in. så iaf 4månader innan jag kan flytta ut. skulle aldrig orka bo ihop med henne i flera månader efter vi gjort slut,

    hur har ni andra som skilt er gjort?

  • Anders 386
    Om dom inte legat med varandra är det kanske ett helt annat läge. Det kanske bara är en "sexlek" dom håller på med och det finns ingen avsikt att gå vidare. Då kanske du bara har en väldigt kåt fru?
    Då kanske du inte ska reagera så drastiskt - men konfrontera henne bara men utan hot om skilsmässa??

    (Kåta fruar ska man vara rädd om.)Cool
  • Anonym (:))
    Anonym (olustig) skrev 2015-09-04 09:45:17 följande:

    vad jag vet har dom inte legat med varandra. vi har inga, försöker dock ...

    märkte också att under de 2-3 dagar som dom pratade mest sex också är de dagar vi haft absolut mest sex. uppenbarligen kåt av att prata honom och inte på mig. 

    men ja, jag kommer att göra slut. nu är det dock så att jag har provanställning i 2.5 månad till innan jag får tillsvidareanställning och jag måste kunna visa upp att jag har inkomst i 6 månader framåt för att få ta en lägenhet i orten jag jobbar. 

    så om jag gör slut nu har jag 2 månader innan jag ens kan ta en lägenhet, plus tid att hitta en bra, plus tid innan ja kan flytta in. så iaf 4månader innan jag kan flytta ut. skulle aldrig orka bo ihop med henne i flera månader efter vi gjort slut,

    hur har ni andra som skilt er gjort?


    Vi bodde väl i hopp ca 4 månader innan han flyttade... Det var jobbigt... Man hörde telefonen ringa tex på natten... Han drog när han ville osv... Jag sov hos mamma när det blev för jobbigt.. Samtidigt skulle man funka som förälder med... Men det gick, jag hade bestämt mig och jag satte mitt liv på paus ett tag... Men vilken lättnader det blev när han äntligen kunde flytta och jag kunde gå vidare :)

    Du får stå ut några månader, ert hem är er frizon... Det hon gör på utsidan är hennes liv och tvärt om... Men det är väl lika bra att ansöka om skilsmässa nu, tar väl sex månader innan den går igenom?! OM du har bestämt dig! Lycka till och du livet går vidare :)
  • Linux1003
    Anonym (olustig) skrev 2015-09-04 09:45:17 följande:

    vad jag vet har dom inte legat med varandra. vi har inga, försöker dock ...

    märkte också att under de 2-3 dagar som dom pratade mest sex också är de dagar vi haft absolut mest sex. uppenbarligen kåt av att prata honom och inte på mig. 

    men ja, jag kommer att göra slut. nu är det dock så att jag har provanställning i 2.5 månad till innan jag får tillsvidareanställning och jag måste kunna visa upp att jag har inkomst i 6 månader framåt för att få ta en lägenhet i orten jag jobbar. 
    så om jag gör slut nu har jag 2 månader innan jag ens kan ta en lägenhet, plus tid att hitta en bra, plus tid innan ja kan flytta in. så iaf 4månader innan jag kan flytta ut. skulle aldrig orka bo ihop med henne i flera månader efter vi gjort slut,

    hur har ni andra som skilt er gjort?


    Tycker för ditt vidkommande att inte invänta konfrontationen och därefter besluta hur du vill gå vidare. Det kommer att bli lika jobbigt för henne om inte mer att bo tillsammans med dig beroende på hur hon reagerar i sammanhanget. Men jag tror att du överlever boendet oavsett.

    Lycka till.
  • varit med om liknande

    Jag har varit med om liknande, och andra situationer, där min magkänsla alltid varit rätt om att det pågår något bakom ryggen. Till exempel att flickvännen helt plötsligt börjar ta med sig telefonen vart hon än ska, om så än på toa. Flickvän som har en väldigt bra 'killkompis'. Flickvän som inte glömt sitt ex, då hon pratade om honom väldigt ofta. Flickvän som inte vill gå ut offentligt att man är tillsammans.


    Alla dessa situationer har otrohet -mer eller mindre- avslöjats genom att jag helt enkelt har snokat i telefonen. Det är inget jag är stolt över men är glad att jag gjorde det, sanningen kom ju fram då. Min erfarenhet säger att känns det fel, så är det fel.


    Som svar till din TS så förstår jag inte hur du kan acceptera så mycket. Hur kan du tillåta att en kille skickar intima bilder på sig själv till din fru. Att hon vill ha mer sex efter hon pratat med honom. är ju bara äckligt. Antagligen tänker/fantiserar hon om honom då.


    Du måste konfrontera henne! Normalt ska din fru ge dig den uppmärksamheten och upphetsningen.


     


    Hur gamla är ni förresten?

  • Anonym (Asimovaren)

    Att konfrontera henne ska du absolut göra o höra vad hon har för förklaring, du är säker på att dom inte har haft sex, kan vara så att det är en "lek" dom har för sej.

    Vidare tycker jag att gör du slut för att du anser att det är otrohet hon håller på med så kanske hon kan flytta till sin "brevvän" istället för att du ska dra

    Men först av allt, ta reda på hur långt dom har gått

Svar på tråden otrogen?