• Anonym (Visa pattarna)

    Jag vill inte se dina bröst

    Nej, jag vill inte se dina bröst när jag går och handlar, är ute på promenad, när jag åker tåg/flyg/buss. Inte när jag äter heller.

    Vill jag se ett par bröst går jag in i omklädningsrummet på badhuset eller på en nakenstrand. Punkt!

  • Svar på tråden Jag vill inte se dina bröst
  • LaLola

    Är det väldigt vanligt där du bor att tjejer går topless på dessa platser alltså?

  • driver28
    LaLola skrev 2015-09-03 14:58:23 följande:

    Är det väldigt vanligt där du bor att tjejer går topless på dessa platser alltså?


    Haha! Misstänker att TS tänker på amning men kan ju ha fel. Kanske är det mycket femenprotester där TS bor eller en massa med djuuuuupa urringningar kanske?
  • Anonym (anonym)

    Du får väl sluta besöka naturistställen om du besväras av nakna bröst, om du menar att någon ammar så skulle du besväras mångdubbelt av gallskrikande hungriga bebisar om de inte blir ammade.

  • Anonym (Visa pattarna)
    LaLola skrev 2015-09-03 14:58:23 följande:

    Är det väldigt vanligt där du bor att tjejer går topless på dessa platser alltså?


    Japp. Senast idag på lunchen på en restaurang
  • LaLola
    driver28 skrev 2015-09-03 15:02:01 följande:
    Haha! Misstänker att TS tänker på amning men kan ju ha fel. Kanske är det mycket femenprotester där TS bor eller en massa med djuuuuupa urringningar kanske?
    Jaha, var ett sånt inlägg. Jaja då var inget att lägga ner nån energi på. Rent trams med andra ord.
  • LaLola
    Anonym (Visa pattarna) skrev 2015-09-03 15:07:02 följande:
    Japp. Senast idag på lunchen på en restaurang
    Jobbigt hörrö.
    Du skulle föredra att de visade snippan eller?
  • Pentra
    Anonym (Visa pattarna) skrev 2015-09-03 14:54:12 följande:
    Vill jag se ett par bröst går jag in i omklädningsrummet på badhuset eller på en nakenstrand. Punkt!

    Vill bara påpeka att fluktande surikater inte är uppskattade vare sig på badhus eller på nakenstränder. Punkt! ... /Pentra
  • fluu

    Vilken tur du har som har ett sådant "enkelt" problem. Titta inte.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • j a d e

    Vad intressant att du känner så, TS. Lyxproblem, va?

    Jag ser alldeles för lite bröst.

  • Aniiee

    nästa gång jag går ut och äter tänker jag göra det naken, bara på pin kiv.....


    Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • nokitus
    Anonym (Visa pattarna) skrev 2015-09-03 14:54:12 följande:

    Nej, jag vill inte se dina bröst när jag går och handlar, är ute på promenad, när jag åker tåg/flyg/buss. Inte när jag äter heller.

    Vill jag se ett par bröst går jag in i omklädningsrummet på badhuset eller på en nakenstrand. Punkt!


    Jag vill inte se dina bröst heller.
  • Anonym (Looser)

    Om du menar amning så behöver du inte glo. För kvinnor kommer fortfarande med all rätt amma sina barn ute bland folk. Både i parker på cafe lunchställen mm mm mm oavsett vad du anser om det.

  • dkddkddk

    Kan ju inte vara klok. JAG vill se DINA bröst överallt...hursomhelst....AMMA var du vill.....bröst...mmmm.

  • nevermind
    Anonym (Visa pattarna) skrev 2015-09-03 15:07:02 följande:
    Japp. Senast idag på lunchen på en restaurang
    Titta inte då. Problem solved.
Svar på tråden Jag vill inte se dina bröst