• Anonym (Singel)

    Singel forever

    Hej

    Har varit singel i större delen av mitt liv.

    Det börjar nästan kännas onormalt.

    Jag vill dela mitt liv med någon. Hur gör man :(

    Finns det någon som brutit sig ur ett långt singelskap och lärt sig bygga en relation?

    Kramar

  • Svar på tråden Singel forever
  • Anonym (:-))

    Det här är mitt första förhållande jag har. När jag träffade min sambo blev vi bara vänner först, sedan ledde det ena till det andra. Det komiska är att jag inte letande efter en pojkvän just då när vi träffades. Så testa att skaffa killkompisar och se om det utvecklas till något mer, då hinner ni lära känna varandra ordentligt innan ni blir tillsammans

  • Anonym (Pepp)
    Anonym (Singel) skrev 2015-09-03 17:36:29 följande:

    Hej

    Har varit singel i större delen av mitt liv.

    Det börjar nästan kännas onormalt.

    Jag vill dela mitt liv med någon. Hur gör man :(

    Finns det någon som brutit sig ur ett långt singelskap och lärt sig bygga en relation?

    Kramar


    Så kände jag innan jag träffade min blivande man när jag var 35.
  • Anonym (Pepp)
    Anonym ( ) skrev 2015-09-04 02:41:30 följande:

    Det här är mitt första förhållande jag har. När jag träffade min sambo blev vi bara vänner först, sedan ledde det ena till det andra. Det komiska är att jag inte letande efter en pojkvän just då när vi träffades. Så testa att skaffa killkompisar och se om det utvecklas till något mer, då hinner ni lära känna varandra ordentligt innan ni blir tillsammans


    Jag letade inte heller efter en pojkvän när jag träffade min man. Jag hade gett upp det och bestämt mig för att vara singel resten av livet.
  • Anonym (Singel)

    Haha, vad kul :)

    De jag haft när jag varit yngre har det varit så med också. Åh, killkompisar låter fantastiskt, men hur gör man?? Det blir alltid ett sexuellt intresse från mig :/ nyfiken i en strut liksom.

    Vänner övh, jag är mer inåt än utåt :D

  • Anonym (Pepp)
    Anonym (Singel) skrev 2015-09-04 09:14:21 följande:

    Haha, vad kul :)

    De jag haft när jag varit yngre har det varit så med också. Åh, killkompisar låter fantastiskt, men hur gör man?? Det blir alltid ett sexuellt intresse från mig :/ nyfiken i en strut liksom.

    Vänner övh, jag är mer inåt än utåt :D


    Jag och maken lärde känna varandra på ett internetforum faktiskt och blev vänner där först. När vi väl träffades hade vi redan betat av en hel del saker så då gick det snabbt.
  • Anonym (:-))
    Anonym (Singel) skrev 2015-09-04 09:14:21 följande:

    Haha, vad kul :)

    De jag haft när jag varit yngre har det varit så med också. Åh, killkompisar låter fantastiskt, men hur gör man?? Det blir alltid ett sexuellt intresse från mig :/ nyfiken i en strut liksom.

    Vänner övh, jag är mer inåt än utåt :D


    Vad har du för intressen och vad brukar du göra för aktiviteter på fritiden?
  • Anonym (Singel)

    Träna, gym, jogga, dricka öl, gå på vernissage (är inte så kunnig dock)

Svar på tråden Singel forever