• Anonym (Tjej)

    Jag tror min kille är gay. Hittade en dildo

    Sov över hos min kille i natt och ertappade hans dildo i hans byrå. Jag misstänker att han är homosexuell. Han lurar mig och är inte kär i mig bara för det. Han vill säkert bara utåt visa att han är straight. Han penis är inte särskilt stor heller så det finns en risk att han gillar att ta emot bakifrån och därav dildon. Jag tror han är otrogen mot mig bara för det.

    Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Jag tror min kille är gay. Hittade en dildo
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (...) skrev 2015-09-03 17:40:47 följande:

    Konfrontera lite snällt.


    Hur? Vad ska jag säga?
  • Bitten

    Så att han inte är så stor är kopplat till en risk att han gillar att ta emot bakifrån?
    Logiken är lite sådär.

  • Anonym (en kille)

    Jag tror att du är ett troll. För så inskränkt kan ingen vara.

    "Hittade en dildo, min kille är gay!!!!! Han har minipenis så han måste vara gay!!!!!! Han är otrogen för han har en dildo och en minipenis, så han är gayotrogen!!!!!"

    Troll. Eller dum i skallen. Välj själv.

    MVH
    en gay kille som inte tror att TS kille är varken gay eller otrogen.

  • LaLola
    Anonym (Tjej) skrev 2015-09-03 17:38:55 följande:

    och ertappade hans dildo i hans byrå.


    Hur går detta till förresten? *nyfiken*
  • Anonym (en kille)
    LaLola skrev 2015-09-03 17:47:23 följande:

    Hm...det är bara torsdag idag va?


    Tyvärr, bara torsdag. Hade det varit fredag hade jag suttit på Birka Paradise istället för framför FL.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (en kille) skrev 2015-09-03 17:49:10 följande:

    Tyvärr, bara torsdag. Hade det varit fredag hade jag suttit på Birka Paradise istället för framför FL.




    Du åker också kryssning som min kille? Är det där gay människor hänger?
  • Anonym (...)

    Det är väl helt irrelevant om han har en dildo eller ej, men är han gay och du är kär i honom så är det inte så respektfullt mot dig! Det du ska säga är: jag har en känsla av att du inte är helt ärlig mot mig, förstår du vad jag menar?

Svar på tråden Jag tror min kille är gay. Hittade en dildo