• Anonym (Man)

    En hemsk olycka med min dejt igår...

    Jag har börjat dejta en tjej som jag tycker lm väldigt mkt. Hon är snäll och omtänksam och jag börjsr känna att jag är intresserad av henne.

    Igår när vi var på dejt så hände en sak som förundrade mig väldigt mycket.

    Först gick vi till en djurpark/zoo där vi tänkte besöka lite djur. Vi var båda väldigt finklädda. Medan vi promenerade på djurparken denna regniga dag så var det ett barn som sparkade på en boll i närheten av oss. Barnet sparkade bollen hårt och den skjöts iväg mot oss och träffade hennes huvud vilket ledde till att min dejt ramlade plaskt med ansiktet i leran på marken. Hon tog sig upp och jag frågade om hon var okej men hon verkade ignorera det och låtsades som ingenting och påstod att detta var hennes sätt att aplicera ansiktsmask på samt att hon alltid gör så eftersom jordlera är nyttigt.

    Vi vandrade vidare i djurparken med leran på hennes ansikte. När vi anlände till elefanterna fick vi förmånen att klappa dem. Medan vi klappade på elefanterna var det en aggressiv elefant som virade runt sin snabel runt min dejts midja och slungade iväg henne så hon flög och hamnade i vattenströmmen som låg i närheten. Jag kunde observera från långt håll att när hon kom upp till ytan så låg det näckrosblad på hennes huvud. Sedan kunde jag observera hur hon strömmades iväg med strömmen. Jag ropade på hennes namn ett antal gånger men hon svarade inte. Så jag gick hem.

    Jag började senare mot kvällen bli orolig eftersom jag inte hade hört något från henne. Så jag ringde hem till henne och hon svarade. Jag undrade om hon kunde komma hem till mig och det gjorde hon. När hon anmälde till mitt hem frågade jag ifall elefantincidenten skadade henne. Hon förstod först inte vad jag menade och låtsades ingenting. Sedan sa hon att det var planerat, att hon alltid åker hem med vattenströmmen på det sätten från djurparken på onsdagar samt att hon tar hjälp av en elefant för för att möjliggöra detta.

    Därefter myste vi och hade sex. Hon hade fortfarande lite näckrosblad som fastnat i hennes hår som hon glömt att ta bort.

    Men jag undrar varför hon ska behövs skämmas för att erkänna att det var en olyckshändelse.

    Tycker det var märkligt. Skäms hon för mig?

  • Svar på tråden En hemsk olycka med min dejt igår...
Svar på tråden En hemsk olycka med min dejt igår...