• Theger

    Borde man se en pung i den här positionen? (Bild)

    Hej! Vi var på ultraljud o fick en video med oss hem vilken vi nyfiket kikat på om man ser vad det kan vara för kön. Vi har många fina bilder både från sidan men även många bakifrån(så man ser skinkor o över ryggen) det här är en bild. Min fråga är då: borde man sett en pung på den här bilden eller hur svårt är det o se? Så spännande juh!

  • Svar på tråden Borde man se en pung i den här positionen? (Bild)
  • Anonym (Jodåsåatte)
    Theger skrev 2015-09-03 19:30:00 följande:

    Hej! Vi var på ultraljud o fick en video med oss hem vilken vi nyfiket kikat på om man ser vad det kan vara för kön. Vi har många fina bilder både från sidan men även många bakifrån(så man ser skinkor o över ryggen) det här är en bild. Min fråga är då: borde man sett en pung på den här bilden eller hur svårt är det o se? Så spännande juh!


    Hur tidigt ultraljud gjorde ni och varför frågade ni inte den som gjorde ultraljudet?
  • Theger

    Det är i v.18 typ. Nä vi ville titta själva sa vi????lite sport????så vi fick en video på 15 min men fick inga klockrena bilder.

  • Sockervaddspinnen

    Jag ser inte ens vad som är upp eller ner, fram eller bak på den där bilden?
    Kan du inte säga vad det är man ser? Är det en bild underifrån? Framifrån? Från sidan?

  • Anonym (Jodåsåatte)
    Theger skrev 2015-09-04 12:00:58 följande:

    Det är i v.18 typ. Nä vi ville titta själva sa vi????lite sport????så vi fick en video på 15 min men fick inga klockrena bilder.


    Ok, då blir det nog svårt.. Det är inte så lätt att tyda såna bilder, mycket skuggor, navelsträng mm som kan förvirra.
  • Theger

    Tack ändå????????första bilden ser du ut över ryggen o rumpan mot oss bakifrån(du ser skinkornas form där) andra bilden hamnade ju tyvärr på sniskan när jag la in den! Där ser du från sidan, bål o ben, det jag pekar på m pennan är könet

  • Anonym (Jodåsåatte)
    Theger skrev 2015-09-04 12:10:33 följande:

    Tack ändå????????första bilden ser du ut över ryggen o rumpan mot oss bakifrån(du ser skinkornas form där) andra bilden hamnade ju tyvärr på sniskan när jag la in den! Där ser du från sidan, bål o ben, det jag pekar på m pennan är könet


    Dåså.
    Jag har ingen kunskap inom ultraljudsbilder, för mig kan det där vara vad som helst.
    Något som ligger bakom, tex. Visst kan det vara könet, det är inte det jag säger. Men jag skulle inte måla barnkammaren i blått iaf. :D Vill ni veta så borde ni fråga, om ni inte bara gör det som en kul grej.
  • Theger

    Nä det är bara en kul grej! Ja det är inte helt enkelt o tolka ultraljudsbilder haha!

Svar på tråden Borde man se en pung i den här positionen? (Bild)