• Anonym (Mersu­sania)
    Äldre 3 Sep 20:01
    2164 visningar
    7 svar
    +1
    7
    2164

    Snart smäller det på jobbet för jag tål honom inte

    Jag började på ett deltidsarbete för inte så länge sedan, man kan kalla det ett extraknäck eftersom jag studerar samtidigt. På denna arbetsplats finns en man i  30-40 års åldern som själv är ganska så ny, men han har varit där längre än mig. Det är ett arbete i en större matkedja/affär.  Han är ganska så bossig och bestämmande trots att han inte ens kan betitla sig som anställd. Han fäller ofta negativa kommentarer kring sättet jag jobbar och leker chef. Han är ju äldre än mig eftersom jag själv bara är 23 år gammal, men jag tål inte detta. I början lär jag det vara, men jag har visat mer och mer vad jag tycker om hans sätt att klaga, jag har börjat tjafsa emot och väldigt högljutt också. Vad han inte vet är att jag kan blir rosenrasande och våldsam, jag har det i mig. Min pappa har suttit inne för mord och är fullblodspsykopat, jag har ärvt en del av hans gener tror jag. Jag är inte som min pappa helt och hållet men jag tål inte folk som ska bossa över mig och vara kränkande, folk har fått smaka på konsekvenserna  av sånt beteende tidigare, jag blir kapabel att göra nästan vad som helst. 

    Hur gör jag för att undvika bekymmer? Tips? Jag vill inte blir av med jobbet på grund av något dumt som hot eller våld. Samtidigt tål jag inte folk som honom. Funderar på att ljuga ihop något om honom hos chefen för att bli av med honom från arbetet. Påstå något som inte är sant givetvis.

  • Svar på tråden Snart smäller det på jobbet för jag tål honom inte
  • Anonym (Mersu­sania) Trådstartaren
    Äldre 3 Sep 20:10
    #1
    Anonym (Mersusania) skrev 2015-09-03 20:01:45 följande: