• Ensamma pappan

    Relationsstrul

    Fredag, jag och min flickvän har haft otroligt mycket konflikter trots att vi bara har varit tillsammans i 6 månader. Ska dit ikväll och orolig för hur kvällen ska bli eftersom jag anser att hon inte vill stå upp för våran kärlek officiellt..

    Uschh, några råd ? Kanske helt enkelt ska låta det vara o låta det ta tid, eller avsluta relationen. Vad tycks ?

  • Svar på tråden Relationsstrul
  • Johan70

    Det är svårt att ge några råd när du berättar så lite om vad konflikterna beror på.

    Vad menar du med att hon inte vill stå upp för er kärlek?

  • Ensamma pappan

    Hon vill inte att jag kommer när hon har barnen, hon vill inte som jag skriva på FB att vi har en relation. Hänvisar till att Barnen påstår att dom inte vill att jag kommer o träffas och med hänvisning till det så säger hon nej

    Finns saker i sängen som hon vet att jag vill ha men med tanke på konflikter så "glömmer" hon det o hänvisar till att längre fram kanske om vi inte har konflikter......

    Låter x komma hem till henne o barnen o äta mat men det går absolut inte att ta hem mig när det finns barn där..Dom är ju vännnnner, o får man inte ha manliga vänner minsann frågar hon bara....

    Jaaaa,,,Till saken hör ju att det är så lätt att hamna i en "kravsituation" Ge mig det här annars.....Är ju så synd hela den här situationen faktiskt...Finns det kärlek åt 2 håll så borde det ju vara självklart...

  • Johan70

    Hm, det låter som om hon inte kan släppa sitt ex.

    Jag aktar mig (av dyrköpt erfarenhet) för kvinnor som vill hemlighålla att hon har en relation med mig. Ta ett allvarligt samtal med henne och om hon inte vill offentliggöra er relation, så tycker jag att du skall göra slut.

  • Ensamma pappan

    Förstår helt enkelt inte problemet. Vill man så gör man väl ? Är ju så svårt att göra slut med någon man har känslor för. Försökte ställa henne mot väggen igår men fick bara till svar att "jag förstår hur du känner" men nu är det så här....

  • Johan70
    Ensamma pappan skrev 2015-09-04 13:36:30 följande:

    Förstår helt enkelt inte problemet. Vill man så gör man väl ? Är ju så svårt att göra slut med någon man har känslor för. Försökte ställa henne mot väggen igår men fick bara till svar att "jag förstår hur du känner" men nu är det så här....


    Nej, jag tror inte att hon förstår hur du känner. Då skulle hon inte göra som hon gör.
Svar på tråden Relationsstrul