• Anonym (TS)

    Högljutt sex

    Hej.

    Hur tycker ni att man ska bete sig i sängen? Blir ni irriterade av den andres njutning? Vad har ni för hyfs, hur gör ni i sängen eg?

  • Svar på tråden Högljutt sex
  • lindalicious

    Haha ja verkligen, jag blir _irriterad_ på min partners njutning. Sunt förhållande :) Eller?


    Don't get mad, get even.
  • Anonym (Stör)

    Jag hade en kort fling med en kille som vrålade varje gång han kom, kändes inte så äkta så det störde faktiskt mig.

  • Anonym (TS)
    lindalicious skrev 2015-09-04 12:44:08 följande:

    Haha ja verkligen, jag blir _irriterad_ på min partners njutning. Sunt förhållande :) Eller?


    Du, jag har en vän vars dejt höll henne om munnen och sa TYST.
  • lindalicious

    Det är en viss skillnad på att bli irriterad över att partnern skriker för högt i örat på en för hen tror det är inspelning av porrfilm, eller att bli irriterad över sin partners njutning.


    Don't get mad, get even.
  • sextiotalist

    Högljutt sex är väldigt störande, jag blir avtänd helt enkelt. Babbel, en massa ljud, nej tack, då avstår jag hellre

  • Anonym (TS)
    lindalicious skrev 2015-09-04 13:41:59 följande:

    Det är en viss skillnad på att bli irriterad över att partnern skriker för högt i örat på en för hen tror det är inspelning av porrfilm, eller att bli irriterad över sin partners njutning.


    Detta var hennes riktiga njutning. Inget fejk någonstans.
  • LaLola
    lindalicious skrev 2015-09-04 13:41:59 följande:

    Det är en viss skillnad på att bli irriterad över att partnern skriker för högt i örat på en för hen tror det är inspelning av porrfilm, eller att bli irriterad över sin partners njutning.


    Exakt.
  • LaLola
    Anonym (TS) skrev 2015-09-04 13:56:15 följande:
    Detta var hennes riktiga njutning. Inget fejk någonstans.
    Då kanske han helt enkelt ville dominera lite över henne.
  • Anonym (TS)

    Ah, så kunde det ha varit.

    Men varför måste det vara fejk för att det är högljutt? Det är väl mer känslan av att nu bör jag stöna, och det är då det blir fejk. Koncentrerar man sig på känslan blir det naturligt. Att vara knäpptyst kräver koncentration det också.

  • sextiotalist
    Anonym (TS) skrev 2015-09-04 14:01:01 följande:

    Ah, så kunde det ha varit.

    Men varför måste det vara fejk för att det är högljutt? Det är väl mer känslan av att nu bör jag stöna, och det är då det blir fejk. Koncentrerar man sig på känslan blir det naturligt. Att vara knäpptyst kräver koncentration det också.


    Inte alls, det går utmärkt. Jag låter inte och det är exakt som jag är, behöver inte koncentrera mig på att inte låta
  • Anonym (TS)

    Wow! Impressed.

    Var det likadant när du födde barn, eller när du har ont? Nyfiken.

  • sextiotalist
    Anonym (TS) skrev 2015-09-04 14:05:27 följande:

    Wow! Impressed.

    Var det likadant när du födde barn, eller när du har ont? Nyfiken.


    Nu snittades jag, men ja, det är likadant. Om jag gör mig rejält illa, så blir jag tyst, förutom en rejäl svordom.
    Jag är inte den som tjuter av smärta, utan är mer sammanbiten. Jag var inte den som grät när jag gjorde mig illa, utan är mer som katten, drar mig undan.

    Troligen hade jag varit tyst under en förlossning, förutom en eller annan svordom.
  • Anonym (TS)

    Hmm, blir det att killen anstränger sig mer då?

    Nyfiken. Ja, alla killar är olika osv, men nu undrar jag ändå.

  • sextiotalist
    Anonym (TS) skrev 2015-09-04 14:17:31 följande:

    Hmm, blir det att killen anstränger sig mer då?

    Nyfiken. Ja, alla killar är olika osv, men nu undrar jag ändå.


    Nej, för min sambo är precis likadan som jag är. Det var något vi konstaterade ganska tidigt, "vad skönt att vi båda uppskattar tyst sex".
    Mitt ex däremot var jättesur för att jag inte lät, han lät som en ylande hund och jag avskydde det. Nej, det gick inte att säga något om detta, ja jag gjorde slut (och pga 100 andra orsaker också)
Svar på tråden Högljutt sex