• Svar på tråden Är det sånt här man gör tillsammans med sin dotter? - Jag är SÅ tacksam att jag fick en son!
  • Anonym (Hahaha)
    hondendärtjejen skrev 2015-09-04 17:11:15 följande:

    Tragiskt....! Svårt att se vem som var mamman, dom såg lika slitna och överopererade båda två..


    Det mest tragiska är ju att dottern egentligen var mulatt från början. Förstå vilka farliga ingrepp hon måste ha genomgått. Förvånad
  • Anonym (me)

    har två döttrar och jag skulle aldrig göra nåt sånt med dom. Eller godkänna att dom gjorde så... här lär vi älska oss själva så som vi ser ut. naglar och lite smink okej men ligga under kniven, no way.

  • Anonym (Hmm)

    Hmm.

    Killar som tycker att de är heta måste ha dimmig syn. Undra om de inte har det också, det var ju inte likt.

  • Erizajo

    Vaddå så glad att jag fått en son??? Finns ju massor av män som plastikoperera sig med ju! Som om man bara för att man har en dotter så gör man sådär! Ööö nej tack!

  • Ego Lovers

    Snacka om omdömeslös mamma. Fast vi har en flicka här som ser likadan ut. Jag fattar inte varför man vill se så billig ut.

    Men som Dolly Parton säger. Det kostar att se så här billig ut......

  • Butterscotch

    Ja, vilken tur att du fick en son så att du slipper lägga 700.000 på plastikoperationer. Det måste ju alla som har döttrar göra, du har helt rätt.

  • Julia1245
    Anonym (Hahaha) skrev 2015-09-04 17:13:00 följande:

    Det mest tragiska är ju att dottern egentligen var mulatt från början. Förstå vilka farliga ingrepp hon måste ha genomgått.


    Håller med, usch. Och för att svara TS, nej, varför skulle detta vara saker mammor och döttrar gör tillsammans? Konstig fråga.

    Men du (Hahaha), ot men ändå. Det kan vaa värt att fundera på om du ska använda ordet mulatt. Det härstammar från ordet mulåsna (där vit förälder ska vara "hästen" och svart förälder "åsnan") och är ganska nedvärderande... Även om det är rätt vanligt.

    sv.m.wikipedia.org/wiki/Mulatt
Svar på tråden Är det sånt här man gör tillsammans med sin dotter? - Jag är SÅ tacksam att jag fick en son!