• Anonym (Huhu)

    Ögonkontakt vid sex

    Hej!

    Hur många har ögonkontakt vid sex?

    Älskar killar som har det, det är såå bra :)

  • Svar på tråden Ögonkontakt vid sex
  • Anonym (L)

    Jag & min kille brukar ha det, sjukt hett framförallt när han är nere på en haha. Sen beror det ju förstås på vad man gör osv men nog allt blir det ögonkontakt :)

  • Anonym (Huhu)

    Hur många procent av alla killar du har varit med har haft det?

  • Sugen01
    Anonym (Huhu) skrev 2015-09-04 19:27:34 följande:

    Hej!

    Hur många har ögonkontakt vid sex?

    Älskar killar som har det, det är såå bra :)


    Skulle aldrig kunna ha mörkt när jag har sex, vill kunna se hennes ögon medans man gör det skönt för henne och det är ju så mysigt att kolla varandra djupt i ögonen när man har sex
  • Aniiee

    Inte så mycket. "Den som kan ha ögonen öppna i en kyss är den som inte njuter tillräckligt."


    Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • AAke
    Sugen01 skrev 2015-09-04 19:35:21 följande:
    Skulle aldrig kunna ha mörkt när jag har sex, vill kunna se hennes ögon medans man gör det skönt för henne och det är ju så mysigt att kolla varandra djupt i ögonen när man har sex
    jag brukar vilja ha ljust så att jag ser allt, men min fru vill att det ska vara mer mörkt.
    Det behöver inte vara kolsvart men hon slappnar av mycket mer och njuter mer, tror att hon har ögonen stängda mer när det är ljust men när det är mörkt så har hon dom öppna och jag ser verkligen hur hon njuter
  • Anonym (Ex)

    Mitt ex ville alltid ha lampan släkt.

    Bra sex, men just det gjorde det ganska tråkigt ärligt talat.

    Avundas inte den som tvingas till ett liv med sex i mörker, även om jag avundas den som får vara med henne i övrigt.

    Ja, hon har nyss dumpat mig, och vår dotter.

  • M r a u

    Ja, annars får jag ju en örfil..

  • Anonym (Huhu)

    Trist med dumpningen!!

    Jag har tur. Det har varit en gång som en kille släckte. Jag gjorde då en reträtt och tände. Vet inte vad han menade med släckt lampa. Men det spelar ingen roll, jag fick som jag tyckte om.

  • Anonym (Huhu)

    Jag tror att det underlättar för orgasm att ha ögonkontakt.

  • Anonym (:))

    Alltid ögonkontakt :) Finns inge mer avtändande en folk som blundar...

Svar på tråden Ögonkontakt vid sex