• Äldre 5 Sep 11:45
    295 visningar
    2 svar
    2
    295

    Någon som vet arbeten/utbildningar inom djurhållning, mode, natur, jorden, vatten och miljön?

    Hej!

    Någon som vet arbeten/utbildningar inom djurhållning, mode, natur, jorden, vatten och miljön?

    Skriv gärna lönen inom yrket med och tex arbetsuppgifter.

    Tack för svar! :)

  • Svar på tråden Någon som vet arbeten/utbildningar inom djurhållning, mode, natur, jorden, vatten och miljön?
  • Anonym (dagis­)
    Äldre 5 Sep 12:03
    #1

    Jag jobbar på hunddagis. Det är ett roligt arbete, jag får röra på mig mycket, vara utomhus mycket och jag älskar hundarna jag arbetar med. Men det är slitigt för armar och när man har många hundar som skäller är det inte så kul.. Tjänar 14000 efter skatt ungefär. 

  • Äldre 5 Sep 12:11
    #2
    Anonym (dagis) skrev 2015-09-05 12:03:23 följande:

    Jag jobbar på hunddagis. Det är ett roligt arbete, jag får röra på mig mycket, vara utomhus mycket och jag älskar hundarna jag arbetar med. Men det är slitigt för armar och när man har många hundar som skäller är det inte så kul.. Tjänar 14000 efter skatt ungefär. 


    Jaha! :) ja det kan ju vara roligt, är uppvuxen med hundar och diverse andra djur så det ligger varmt om hjärtat. Ja det kan jag tänka mih att det är hehe. Men det är enbart hundvana som krävs för detta eller ? :)
Svar på tråden Någon som vet arbeten/utbildningar inom djurhållning, mode, natur, jorden, vatten och miljön?