• Nalice

    Snart BIM

    Fler som har BIM snart och vill följas åt?

    Någon som har symtom?:)

    Har BIM på fredag 10/9 och har sedan några dagar tillbaka haft väldigt mycket filmjölksaktiga flytningar och halsbränna men vågar inte hoppas för mycket.

  • Svar på tråden Snart BIM
  • kiaas

    Hej är på BIM+13 o ingen mens dykt upp så hoppet finns kvar om att de e nån liten..

    Testade - på BIM+3 dock :/

  • kiaas

    Hej är på BIM+13 o ingen mens dykt upp så hoppet finns kvar om att de e nån liten..

    Testade - på BIM+3 dock :/

  • Agge83

    Hej! Oxå BIM 10/9, har så grymt ont i brösten, mår illa hela fm, samt halsbränna till och från, humöret åker upp å ner. Men det kan ju lika gärna vara inför mens.. Har du fler symtom?

  • Nalice
    Agge83 skrev 2015-09-05 18:09:57 följande:

    Hej! Oxå BIM 10/9, har så grymt ont i brösten, mår illa hela fm, samt halsbränna till och från, humöret åker upp å ner. Men det kan ju lika gärna vara inför mens.. Har du fler symtom?


    Vad spännande! Ja humöret vet jag inte heller riktigt, jag brukar vara lite upp och ner med det innan mens. Har haft känningar som lite värk och stickningar i tjejmagen men de har lurat mig innan. Det är bara flytningarna och halsbrännan som sticker ut lite extra denna månaden. Bh-n skaver! Kan de räknas som ömma bröst?;)
  • Nalice
    kiaas skrev 2015-09-05 17:36:31 följande:

    Hej är på BIM+13 o ingen mens dykt upp så hoppet finns kvar om att de e nån liten..

    Testade - på BIM+3 dock :/


    Oj såpass! Hoppas för din skull att det är något där inne, har du några symptom på att de skulle kunna vara något?:)
  • Agge83
    Nalice skrev 2015-09-05 18:59:03 följande:
    Vad spännande! Ja humöret vet jag inte heller riktigt, jag brukar vara lite upp och ner med det innan mens. Har haft känningar som lite värk och stickningar i tjejmagen men de har lurat mig innan. Det är bara flytningarna och halsbrännan som sticker ut lite extra denna månaden. Bh-n skaver! Kan de räknas som ömma bröst?;)
    Ja det värker å spänner som riktig mensvärk hela tiden. Å svullen precis som innan mens ;) ha ha ja att bh skaver räknas väl som det ;)
  • Anonym (Carola)

    Hej, jag har bim imorgon. Har dock en otrolig mensvärk nu så den kommer med säkerhet att dyka upp.. Femte försöket!

    Åh vad less man blir på att det inte tar sig

  • Angdev

    Är på BIM-6 och har haft lite olika symptom. Men detta är vårt 10:e försök så litar inte särskilt på min kropp :)

  • Nalice
    Agge83 skrev 2015-09-05 21:05:43 följande:
    Ja det värker å spänner som riktig mensvärk hela tiden. Å svullen precis som innan mens ;) ha ha ja att bh skaver räknas väl som det ;)
    Gaser i magen har jag haft två dagar i rad nu, kan de möjligtvis också vara ett tecken? Haha! Inte som riktig mensvärk för mig utan mer bara känningar och vill inte röra mig för snabbt, då gör de ont.
  • Nalice
    Angdev skrev 2015-09-05 21:35:50 följande:

    Är på BIM-6 och har haft lite olika symptom. Men detta är vårt 10:e försök så litar inte särskilt på min kropp :)


    Vad har du för symptom?:) är inne på 9:e försöket nu, kört "bisolvonmetoden" denna gången så får se om de gjorde något. Hoppas för din skull att du inte ska behöva försöka något mer nu!:)
Svar på tråden Snart BIM