• Anonym (?)

    Varför struntar många män i marksevicen?

    Och låter kvinnorna dra det tyngsta lasset i hemmet.

  • Svar på tråden Varför struntar många män i marksevicen?
  • Anonym (W)

    Varför drar många kvinnor det tyngsta lasset? Jag skulle aldrig välja en sån "man".

  • MammAmma

    För att de inte vill eller behöver göra det när de ju har en egen liten behändig huspiga som tar tag i det när de själva inte klarar se skiten mer. Många män tycks sakna den gränsen. Sen muttrar och snackar hon skit bakom ryggen på den lata mannen men fortsätter att finna sig i det. Ungefär så.

  • Anonym (???)

    Jag hade också struntat i markservicen om min man yrade omkring och plockade, dammsög, handlade, fixade disken, tvättade, lagade maten.... varför ska jag sköta den då? Funkar ju tydligen bra utan mig?

  • doge

    För att de är vana att nån annan gör det. Kanske deras mamma när de var små, och sen fortsätter det..
    Diskar man aldrig så stör man sig inte på skitiga tallrikar, då är det ju inte ens egna problem eftersom de magiskt blir diskade tills dagen efter iallafall...


    "I Sverige är det olagligt att vara kriminell" - Annie Lööf
  • Anonym (Seg_deg)
    Kim Possible skrev 2015-09-05 16:03:23 följande:

    För att de kan och tillåts göra det. 


    Och för att mamma har vant dom vid detta.
  • Anonym (?)
    Kim Possible skrev 2015-09-05 16:03:23 följande:

    För att de kan och tillåts göra det. 


    Så kvinnor tillåter detta ansvarslösa beteende?
  • Anonym (?)
    MammAmma skrev 2015-09-05 16:14:39 följande:

    För att de inte vill eller behöver göra det när de ju har en egen liten behändig huspiga som tar tag i det när de själva inte klarar se skiten mer. Många män tycks sakna den gränsen. Sen muttrar och snackar hon skit bakom ryggen på den lata mannen men fortsätter att finna sig i det. Ungefär så.


    Jag förstår faktiskt att du är singel.
  • Påven Johanna
    Anonym (?) skrev 2015-09-05 16:21:09 följande:
    Så kvinnor tillåter detta ansvarslösa beteende?
    Ja, det är i alla fall min övertygelse.
  • MammAmma
    Anonym (?) skrev 2015-09-05 16:21:51 följande:

    Jag förstår faktiskt att du är singel.


    Tacka fan för att jag är det
Svar på tråden Varför struntar många män i marksevicen?