• totte73

    sjuk?

    hej!

    har i ca 1 år nu kännt mig förkyld på ett kostigt sätt,det knäpper i bihålorna och tryck i öronen och jobbigast av allt är matthet och lätt illamående.sen påverkar det mitt humör väldigt mycket,kan gå från glad till att känna mig deppig och ångest eller arg som ett bi???? helt utan anledning!

    tacksam om nån har nån bra ide på vad detta är??

  • Svar på tråden sjuk?
  • Långbenopluto

    Har du känt så här ett helt ÅR, utan att gå till läkare?

    Ja, då kan det inte vara så hemskt..... det kanske går över av sig självt om ett år till?

  • totte73

    har funderat på att gå till doktorn....men....ja nu börjar jag här????

    självklart finns det bättre och sämre dagar så har ju inte mått uselt hela tiden!btw fick en fästing nån vecka innan jag började bli sjuk.misstänker att det kan komma därifrån men vet inte????började i juli förra året.har lätt feber hela tiden oxå!kom med förslag????

  • totte73

    har funderat på att gå till doktorn....men....ja nu börjar jag här????

    självklart finns det bättre och sämre dagar så har ju inte mått uselt hela tiden!btw fick en fästing nån vecka innan jag började bli sjuk.misstänker att det kan komma därifrån men vet inte????började i juli förra året.har lätt feber hela tiden oxå!kom med förslag????

  • totte73

    har funderat på att gå till doktorn....men....ja nu börjar jag här????

    självklart finns det bättre och sämre dagar så har ju inte mått uselt hela tiden!btw fick en fästing nån vecka innan jag började bli sjuk.misstänker att det kan komma därifrån men vet inte????började i juli förra året.har lätt feber hela tiden oxå!kom med förslag????

  • Anonym (Lök)

    Bihålor, öron, illamående, låter som något allergiskt. Gå till doktorn och testa.

Svar på tråden sjuk?