• Anonym (.)

    Vad ska jag göra? :s

    Hej på er.

    Ska dra detta kortfattat och utförligt.

    Min pojkvän och har varit tillsammans i snart 3 år, allt har liksom alltid varit toppen mellan oss. Han har för nån månad sedan börjat ett nytt jobb, mycket stress från hans sida, inte så mycket fritid osv, men vi har fixat det. För ca 3 veckor sedan fick vi en lägenhet (har inte skrivit kontrakt då vi ska kolla på den i veckan, vill vi ha den får vi den) jätte glada, kollat inredning, handlat lite smått redan. I helgen var vi, när jag skulle åka hem satt han med tårar i ögonen och sa att han inte ville, etc.

    I måndags åkte jag iväg till utlandet i 5 dagar, i onsdags skrev han och frågade om jag kunde höra om vi kunde kolla lgh efter helgen då han har mycket på jobbet, allt var som vanligt när vi skrev, x antal timmar skriver han att han inte tycker det känns bra mellan oss och känt så I över ett år! Vilket han aldrig berättat.. iaf, så bestämde vi att vi skulle ses efter helgen.

    Igår fick jag nog, känner mig som en idiot och totalt lurad så jag skrev ett sms där jag sa att vi kan göra slut nu om han vill, men att jag vill ses, då ja har kläder m.m att hämta hos honom. Då svarade han i stil med att vi ska ses, att vi hörs senare och ses i veckan, då svara jag ej, 10 min senare skrev han om du vill. Så vi ska iaf ses.

    Efter jag skrev det har han loggat in ovanligt mycket på min fb (sitter nästan aldrig där, så för mig är det skitsamma) han tog även bort sin. Igår kväll, mystiskt nog, så skrev en kille till mig från ingenstans, "tjenare ;)" vilket jag inte svara på, imorse logga min pojkvän in på min fb, såg antagligen det (?) Och öppna upp sin egen fb direkt. Kanske inte något speciellt, men jag fattar inte. Vad är detta, vad ska jag göra, säga när vi ses (misstänker han kommer spela stel och jag får sköta snacket) känner mig så förvirrad, arg, sviken. Någon med likande erfarenheter? Några förslag på vad jag ska göra? :/

  • Svar på tråden Vad ska jag göra? :s
  • fjanten

    Helt ärligt förstår jag inte vad din facebook har med historian att göra riktigt..?

    Om din pojkvän inte längre har känslor och inte tror att ert förhållande är värt att satsa på, då är det lika att det tar slut så att ni kan hitta vad ni är ute efter på annat håll!

  • Anonym (.)

    Nej jag menar bara att hade jag skrivit så som han gjorde, hade jag struntat i personen, man loggar väl inte in på någon annans fb som känner så för!

    Ja, jag skickade iväg ett sms till honom igår och skrev iprincip att vi skulle göra slut, nån minut senare ringer han och vi pratar om lite allt möjligt, att vi ska ses, kolla lägenheten, att han inte vill göra slut, men vill ändå fär han känner sig elak mot mig. Det allra första han sa var dock: varför har du bytt lösen på din fb. Jag fattar inte, varför vilja ha sån koll på en person och nu helt plötsligt göra såhär.

Svar på tråden Vad ska jag göra? :s